Tommy Hilfiger anunță că pilotul de Formula 1 Mercedes-AMG Petronas, George Russell, a purtat produse din colecția TOMMY HILFIGER Primăvara 2024 la Australian Grand Prix, în perioada 22-24 martie 2024. Pe măsură ce Formula 1 îmbină lumea motorsport-ului, a modei și a divertismentului, intrarea în zona padocului este privită de către fani din ce în ce mai mult ca un moment de modă extrem de interesant atât în ceea ce îi privește pe piloți, cât și pe participanții VIP.
La antrenament, George Russell a purtat o jachetă varsity reversibilă, un tricou polo slim, pantaloni straight fit și mocasini din piele lăcuită din colecția TOMMY HILFIGER Primăvara 2024.
Originar din New York City, TOMMY HILFIGER este definit de rădăcinile sale Classic American Cool și de ADN-ul roșu, alb și albastru. Inspirat de o dorință constantă de a scrie noi reguli pentru moda și cultura pop americană, TOMMY HILFIGER creează uniforma modernă pentru un stil de viață aspirațional. Reîmprospătând mereu codurile stilului american, brand-ul este cunoscut pentru colecțiile sale Sportswear și Denim, clasice dar modernizate. George Russell a îmbrățișat look-ul Americana contemporan din acest sezon.
Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger, @TommyHilfiger și @TommyJeans.
UNDE: Australian Grand Prix 2024;
CÂND: 22-24 Martie, 2024
Colecția Primăvara 2024 este disponibilă pe tommy.com, în magazinele TOMMY HILFIGER din întreaga lume și prin intermediul unor parteneri selecționați. În România colecția se găsește și în magazinele TOMMY HILFIGER din București Mall – Vitan, Băneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanța, AFI Brașov, Promenada Mall Sibiu și Promenada Craiova.
CREDIT FOTO: Echipa Mercedes-AMG Petronas F1
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord. Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune. Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,1 miliarde USD în 2022, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.