conturi in euro

George Russell a purtat Tommy Hilfiger in weekend la Monaco Grand Prix Race

Pe măsură ce Formula 1 îmbină lumea motorsport-ului, a modei și a divertismentului, intrarea în zona padocului este privită de către fani din ce în ce mai mult ca un moment de modă extrem de interesant atât în ceea ce îi privește pe piloți, cât și pe participanții VIP.

 

George a purtat o cămașă cu nasturi, regular fit, cu dungi, realizată din in, împreună cu o pereche de blugi albi Denton, croială straight leg, ambele produse parte din colecția TOMMY HILFIGER Primăvara 2024.

 

Originar din New York City, TOMMY HILFIGER este definit de rădăcinile sale Classic American Cool și de ADN-ul roșu, alb și albastru. Inspirat de o dorință constantă de a scrie noi reguli pentru moda și cultura pop americană, TOMMY HILFIGER creează uniforma modernă pentru un stil de viață aspirațional. Reîmprospătând mereu codurile stilului american, brand-ul este cunoscut pentru colecțiile sale Sportswear și Denim, clasice dar modernizate.

 

Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger, @TommyHilfiger și @TommyJeans.

 

Colecția Primăvara 2024 este disponibilă pe tommy.com, în magazinele TOMMY HILFIGER din întreaga lume și prin intermediul unor parteneri selecționați. În România colecția se găsește și în magazinele TOMMY HILFIGER din București Mall – Vitan, Băneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanța, AFI Brașov, Promenada Mall Sibiu și Promenada Craiova.

 

 

UNDE:    MONACO 2024 GRAND PRIX 

CÂND:     24–26 MAI, 2024 

CREDIT FOTO: Echipa Mercedes-AMG Petronas F1

 

 

Despre SARKK

 

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

 

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com. Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.

 

Despre Tommy Hilfiger

 

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

 

Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,1 miliarde USD în 2022, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.

 

 

 

DATE DE CONTACT

Website: https://ro.tommy.com/ro/

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de Marin ioana:

KIKO MILANO vă prezintă Colecția Dreamphoria, inspirată din ușurința unui vis.
Trăim într-o eră în care tot mai mulți oameni încep să înțeleagă legătura profundă dintre minte, emoții și corp.
Primăvara și vara vin cu raze de soare, plimbări lungi în aer liber și... roșeață pe obraz?
Pe 9 aprilie, brandul Madrí Excepcional a adus o bucată autentică din stilul de viață mediteranean în inima Bucureștiului, marcând lansarea oficială a noului lager printr-un eveniment plin de energie și culoare.
Plecând de la moștenirea nautică, capsula în ediție limitată reinterpretează codurile clasice de navigație printr-o lentilă modernă, îmbinând tradiția maritimă cu influențe sportive