conturi in euro

George Russell poartă noua Tommy Hilfiger Collection primăvara 2023, în Bahrain

Tommy Hilfiger anunță că pilotul de Formula 1 Mercedes-AMG PETRONAS, George Russell, a purtat Tommy Hilfiger Collection, sezonul de primăvara 2023, la Marele Premiu al Bahrainului pe 2 martie 2023. George Russell poate fi văzut purtând o pereche de pantaloni scurți în dungi cu croială relaxată și un tricou half-zip cu mânecă lungă și emblema Tommy Hilfiger Collection brodată pe piept.

Tommy Hilfiger Collection face parte din campania Classics Reborn Primăvară 2023, care prezintă  clasicele modelele prep reinventate. Stilul caracteristic al brandului prinde astfel din nou viață prin intermediul expresiei de sine a noii generații.

Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.

 

UNDE: Marele Premiu al Bahrainului

CÂND: 2 martie 2023

 

Despre SARKK

 

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru CALVIN KLEIN în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord. Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.

 

Despre Tommy Hilfiger

 

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune. Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.

 

 

 

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de Marin ioana:

Te așteptăm cu emoție, bucurie și toată energia noastră magică. Hai să ne cunoaștem live, între 10 și 13 aprilie, la Romexpo!
Peste 1.000 de participanți, incluzând elevi, cadre didactice, experți în educație și reprezentanți ai mediului de afaceri au asistat la evenimentul de lansare al primei comunități dedicate elevilor din liceele tehnologice.
De-a lungul țărmurilor însorite din Canouan, oaspeții s-au cufundat în lumea vibrantă a luxului maximalist inspirat de celebrul stil „Prep with a Twist” al lui Tommy Hilfiger.
The Woman vă invită în inima Clujului, la Muzeul de Artă, pentru a descoperi un univers în care precizia orologeriei întâlnește emoția bijuteriilor fine.
Colecția de Paște de la Mixit conține 30 de produse, multe în ediție limitată Mixit vă invită să descoperiți câteva tradiții și obiceiuri de Paște inedite din Europa