George Russell și Lewis Hamilton au purtat TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS la Zandvoort Grand Prix

Lewis Hamilton a fost văzut purtând un tricou premium, croiala relaxed, vintage din viitoarea colecție TOMMY JEANS Remastered, pantaloni cargo wide fit din Tommy Collection by TOMMY JEANS Fall 2023 și o bentiță neagră din bumbac.

 

George Russell a fost văzut purtând o cămașă cu imprimeu în carouri cu dungi și pantaloni conici din bumbac Hampton, din colecția TOMMY HILFIGER Pre-Fall 2023.

 

Colecția TOMMY JEANS Remastered, lansată în noiembrie, sărbătorește cea de-a 50-a aniversare a hip-hop-ului și a conexiunii adânc înrădăcinate a lui TOMMY HILFIGER cu această mișcare culturală. Trecutul se întâlnește cu viitorul într-o colecție capsulă care oferă o selecție modernă a celor mai influente stiluri de patrimoniu.

 

Colecția TOMMY HILFIGER Pre-Fall 2023 oferă noi twist-uri ale clasicilor americani. Siluetele de arhivă sunt reîmprospătate cu un stil relaxat, prezentând culorile emblematice ale brand-ului, roșu, alb și albastru. Câștigătorul Grand-Prix George Russell a îmbrățișat look-ul cool al sezonului, Classic American.

 

Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind  #TommyHilfiger, și @TommyHilfiger.

 

UNDE:      ZANDVOORT 2023 GRAND PRIX, OLANDA

 

CÂND:        24AUGUST, 2023

 

 

 

Despre SARKK

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.

 

Despre Tommy Hilfiger

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.

 

 

DATE DE CONTACT

Website: https://ro.tommy.com/ro/

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de Marin ioana:

Lewis Hamilton a purtat jacheta supradimensionată Aiden din denim, combinată cu blugi baggy carpenter, ambele din colecția Archive.
Datorită farmecului lor inconfundabil, trandafirii au captivat imaginația umană de-a lungul secolelor.
Apeluri mai clare în locuri aglomerate prin îmbunătățirea blocării zgomotului de fundal pentru Jabra Elite 10; ANC și HearThrough îmbunătățite pentru reducerea zgomotului provocat de vânt pentru Jabra Elite 8 Active
Vara și-a intrat pe deplin în drepturi și valurile de căldură se răsfrâng, stabilind temperaturi ridicate record în unele regiuni.
Tommy Hilfiger prezintă colecția și campania de vară 2024, aleasă cu atenție de către Sofia Richie Grainge, un simbol global al stilului.