conturi in euro

Iridex Group, solutii de Smart Waste Management in cadrul Caravanei Smart City de la Brasov

Reprezentantii companiei au avut ocazia de a se intalni cu reprezentanti ai mediului de afaceri privat si ai autoritatilor locale din Brasov, Harghita, Covasna si o parte din judetele Mures si Sibiu, carora le-au povestit despre solutiile de Smart Waste Management pe care Iridex Group Plastic le aduce in premiera pe piata din Romania: containere inteligente, dotate cu CIP-uri sau cartele care pot fi puse la dispozitia persoanelor fizice pentru a le putea utiliza.

Urmatoarea etapa a Caravanei va avea loc in zilele de 15 noiembrie la Iasi si 16 noiembrie la Piatra Neamt.

„Iridex Group propune autoritatilor locale interesate si a firmelor de salubritate o solutie inteligenta de colectare a deseurilor, care nu numai ca va economisi resurse materiale, dar va reusi sa contribuie la eficientizarea colectarii selective si la educarea publicului. Ne referim prin urmare la o baterie de containere ingropate care sunt dotate cu senzori. Acestea masoara nivelul deseurilor acumulate si informatiile sunt transmise catre operatorul de salubritate, care poate sa vina sa le ridice, dupa ce are siguranta ca aceste containere sunt pline,” a explicat Adriana Mircea, Business Development Director Iridex Group Plastic.

Mai mult de atat, senzorii inteligenti permit o facturare corecta a persoanei fizice, care astfel va putea sa plateasca in functie de cantitatea de deseu pe care o arunca, pe baza principiului „platesti cat arunci!”. Cu alte cuvinte, cartela pe care o va folosi pentru a putea deschide containerul si a depozita deseul va nota imediat cantitatea depusa, urmand ca persoana sa fie facturata ulterior doar pe baza cantitatii aruncate si nu la nivel colectiv, cum se practica in acest moment.

Programul Caravana Smart City este initiat de Asociatia Romana pentru Smart City si Mobilitate si este organizat sub Inaltul Patronaj al Ministerului Energiei. Programul se desfasoara pe o perioada de 12 luni, in 12 regiuni ale tarii si reuneste principalii factori decidenti din administratia publica, alaturi de  mediul universitar si principalele companii care ofera solutii inovatoare, dedicate regiunii vizate.

Comunitatea vizata de eveniment este formata din cetateni, companii si institutii publice implicate activ in dezvoltarea oraselor si preocupate de oferirea continua a celor mai bune servicii si solutii pentru locuitorii centrelor urbane. In fiecare dintre aceste regiuni, intr-o singura intalnire, sunt pusi la un loc reprezentantii celor mai importante orase si comunitati. De asemenea, de fiecare data, audienta este formata din: ministri si secretari de stat; parlamentari – factori decidenti in comisiile de specialitate; primari si viceprimari; city manageri; presedinti de Consilii Judetene; prefecti.

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de Romanita Oprea:

Pandemia nu mai stă în calea evenimentelor muzicale și a fanilor care își doresc să se bucure de concerte de calitate. The Pub Universității declară deschis la blues și jazz, odată cu ediția de primăvară a Urban Blues Fest.
„Magia de acasă” este noua platformă de comunicare a hipermarketului cora în România, parte a demersului strategic global de repoziționare a brandului.
Cele mai mici comisioane de pe piață pentru tranzacții realizate cu carduri Visa sau Mastercard or via Apple Pay și Google Pay nu mai sunt rezervate doar marilor comercianți.
Liderul global al pieței de lifestyle de lux, grupul Quintessentially anunță cu bucurie extinderea în Europa Centrală și de Est.
Romanian Business Consult devine acționar unic al companiei ROPECO București, consolidându-și astfel poziția de lider integrator IT.