conturi in euro

Jake Shane și Alexander 23 au purtat Tommy Hilfiger la petrecerea Star – Studded Billboard No. 1’s

Jake Shane a ales o ținută denim TOMMY JEANS, formată dintr-o geacă Ryan Teddy, purtată peste un tricou alb din bumbac, și o pereche de blugi drepți.

Alexander 23 a purtat un set din colecția capsulă TOMMY JEANS Game Day, inclusiv o geacă de denim asortată cu blugii. El a completat ținuta cu un tricou alb casual, inspirat de NYC.

În perioada plină de entuziasm care precede mult așteptatele premii Billboard No. 1’s Music Awards, petrecerea oficială Billboard No. 1’s din Los Angeles este o celebrare electrizantă a muzicii, divertismentului și modei. Evenimentul, plin de vedete, a întruchipat o intersecție creativă unde arta și stilul s-au întâlnit, reunind pionieri din industrie și trendsetteri culturali.

Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyJeans și @TommyHilfiger.

 

UNDE:                       LOS ANGELES, SUA

CÂND:                       19 NOIEMBRIE, 2024  

  Credit Foto: Getty Images_Gilbert Flore

 

 

Despre SARKK

 

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

 

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor branduri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com.

 

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.

 

Despre TOMMY HILFIGER

 

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brandul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. TOMMY HILFIGER oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

Vânzările globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari în 2023, iar brandul este susținut de peste 16.000 de angajați la nivel mondial — fiind prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv în cel mai mare magazin global emblematic la tommy.com.

 

 

DATE DE CONTACT

Website: https://ro.tommy.com/ro/

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de Marin ioana:

Calvin Klein dezvăluie campania de Primăvară 2025 cu actrița Lily Collins, în debutul său pentru brand.
Dezvăluind o evoluție rafinată a colecției de haine de damă „Tommy Hilfiger”, colecția capsulă îmbină flerul de „It-Girl” al Sofiei Richie Grainge, cu stilul american clasic al brandului pentru o abordare nouă a luxului discret.
Tommy Hilfiger anunță că ambasadoarea brandului și cea mai nouă colaboratoare, Sofia Richie Grainge, a fost văzută în Los Angeles, îmbrăcată în colecția capsulă Sofia for Tommy.
Calvin Klein anunță că actrița Monica Barbaro a fost îmbrăcată în colecția de toamnă 2025 Calvin Klein pentru cea de-a 18-a aniversare a nominalizaților la Premiile Oscar - Women in Film. Evenimentul a avut loc în Los Angeles, California.
Romanian Innovation Cluster (RIC), prin Departamentul de AI, lansează un amplu studiu național privind nivelul de digitalizare al companiilor din România.