conturi in euro

Jam Session Agency a semnat campania creativă eMAG Black Friday și a dus familia Căutărescu în “Dallas”. Serialul.

Pornită dintr-un insight potrivit căruia, de Black Friday, oricine își dorește să fie primul la oferte și e gata să intre în concurență chiar și cu propria familie dacă trebuie, campania a dus Familia Căutărescu în “Dallas”, serialul fenomen al anilor ‘80-’90.

 

Printr-o serie de șapte materiale video, concepute ca un trailer de film, au fost urmărite îndeaproape rivalitățile care apar între membrii Familiei Căutărescu, amintind astfel de rivalitățile dintre personajele serialului Dallas. Tensiunile cu iz texan au subliniat importanța pașilor din ghidul de Black Friday, care îi ajută pe cumpărători să fie primii la shopping în ziua cu cele mai multe reduceri din an și să beneficieze de ofertele mult dorite.

 

“Black Friday este un fenomen mult așteptat de români și, an de an, ne propunem să spunem o poveste care să îi găsească pregătiți de shopping în ziua cu cele mai multe reduceri din an, astfel încât să nu rateze ofertele. Anul acesta am trimis Familia Căutărescu tocmai în… Dallas să îi ajute să se pregătească😊. Mix-ul de pop culture, entertainment și oferte imbatabile au dat naștere unui întreg ecosistem de comunicare, ce a contribuit în mod direct la atingerea unui nou record pentru ediția Black Friday din acest an”, a spus Simona Corabu, Brand Marketing Director eMAG.

 

Abordarea strategică din spatele campaniei a avut la bază o perspectivă antropologică și o analiză detaliată a obiceiurilor de cumpărare locale. Apelul la nostalgie și popular culture a avut un dublu rol: pe de o parte, dezvoltarea unei strategii de comunicare care să diferențieze eMAG Black Friday într-un peisaj marcat de stereotipuri și clișee pe această temă; iar pe de altă parte, și-a propus să poziționeze evenimentul drept un fenomen cultural de neratat, dar accesibil tuturor, dincolo de avantajele funcționale de care vorbește toată categoria.

 

“Dallas a fost un fenomen pop culture la fel cum Black Friday e un fenomen pentru shopping. Și orice asemănare din campanie cu personajele, acțiunile și soundtrack-ul din Dallas sunt pur intenționate, după cum spune și disclaimerul. Nu doar în România, ci și în Ungaria și în Bulgaria, Dallas a fost simbolul lumii libere și începutul unei căutări a lui mai bine. Este una dintre cele mai intense campanii la care am lucrat până acum, care și-a cerut dreptul la on air prin toată America și iată că a răsunat în toată România”, spune Andreea Ghenoiu, Creative Director & Partner, Jam Session Agency.

 

Conceptul și-a găsit declinări în execuții TV (sub formă de trailer), execuții video digital, execuții speciale TV (BBI, BBO, breaker, split screens), spoturi și activări radio, activări în cadrul unor emisiuni TV, social media și influenceri. Astfel, printr-o abordare 360, campania a rezonat atât cu generațiile care au trăit perioada “Dallas”, dar și cu cele tinere, care găsesc voluptatea escapismului într-o perioadă mai puțin complicată.

 

https://www.youtube.com/watch?v=gmzr9_eYKSk

https://www.youtube.com/watch?v=Okkl7q5Ny-g&list=PLC50QUFA2S_-Q8_L3vNMfgIMGicEFFbYs&index=4

https://www.youtube.com/watch?v=ddewXa5Db8E

 

Echipa Jam Session:  Ana Andrei , Andrei Florian, Oana Oprea, Adina Bașag, Ennifer Anefi, Mihai Anghel, Codrin Vasile, Alina Ene, Corneliu Dobrea, Cristina Mitroi, Anca Panțuș, Andrei Merlușcă, Dragos Crăciun, Caterina Apostol, Larisa Bunea, Alexandra Stancu, Anda Postolache, Dorina Ochișor, Alexandra Lupeanu, Alexandra Vestineanu, Andreea Ghenoiu

Echipa eMAG: Cătălin Bindea, Ciprian Surdu, Aura Potlog, Irina Pruteanu, Andreeas Scarlat, Simona Corabu, Mircea Tomescu

Producție: Family Film, Giuliano Doman, Iana Opran, Oana Neagu, Andu Radu – ABATOR

Regizor: Radu Muntean

DOP: Barbu Bălășoiu

Photography: Bogdan Petrice

Campania de media a fost implementată de către agenția Starcom.

 

Rezultate Black Friday eMAG 2024:

La cea de-a 14-a ediție a campaniei eMAG Black Friday, peste 647.000 de clienți au comandat 3,2 milioane de produse, iar valoarea totală a vânzărilor a fost cu 22% mai mare față de anul trecut. Mai exact, s-au vândut produse în valoare de 896 de milioane de lei, cu mult peste estimările inițiale.

Despre Jam Session Agency

Noi, cei de la Jam, lucrăm într-o agenție cu o combinație unică progresivă de business și creativitate, care colaborează pentru a crea branduri relevante pentru generațiile de astăzi și cele care urmează. Suntem cea mai premiată agenție locală, independentă din ultimii ani și ne mândrim cu parteneri de business și oameni pasionați și curajoși care provoacă încontinuu modelele clasice de comunicare, cu scopul de a crea emoție autentică.

Jam Session Agency, agenția independentă numărul 1 din Europa conform Effie Index 2022, a câștigat zeci de premii la festivaluri locale și internaționale: D&AD, SABRE, Golden Hammer, Effie (Grand Effie și alte zeci de Gold, Silver și Bronze), Internetics, Webstock și numeroase distincții Romanian PR Award.

 

 

 

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de Marin ioana:

Calvin Klein anunță că actorul Pedro Pascal a fost îmbrăcat în colecția de toamnă Calvin Klein la festivalul de film de la Cannes din Franța.
Vanilla Days, brandul românesc care transformă dorința în pași siguri și încrezători, anunță deschiderea celui de-al doilea spațiu fizic din București.
Calvin Klein dezvăluie astăzi o nouă campanie care scoate în evidență denimul deja emblematic și lenjeria de corp Icon Cotton Stretch.
Odată cu această ultimă deschidere, KIKO MILANO operează acum trei magazine în capitala României
Bergenbier Fără Alcool, unul dintre brandurile de referință în categoria berilor non-alcoolice din România, se alătură Federației Române de Ciclism (FRC) în calitate de sponsor oficial, într-un parteneriat strategic ce se va întinde pe o perioadă de trei ani