conturi in euro

KIKO MILANO sărbătorește deschiderea primului magazin în ParkLake Shopping Center

Pe 23 aprilie, KIKO MILANO, brandul de machiaj nr. 1 din Italia, distribuit exclusiv de Fais Group în Grecia, Cipru, Bulgaria și România, a sărbătorit deschiderea primului magazin în ParkLake Shopping Center cu un eveniment inaugural spectaculos!

Din 1997, când Antonio Percassi și fiul său Stefano au fondat compania la Milano, KIKO Milano a remodelat universul produselor cosmetice. Calitatea și creativitatea care fac parte din ADN-ul său italian au transformat acest itinerariu de beauty într-unul extraordinar, cu rezultate singulare: o gamă nesfârșită de nuanțe, tonuri și texturi pentru toți iubitorii de beauty, inclusiv pentru make-up artists și necesitățile lor profesionale personalizate. În prezent, KIKO Milano este accesibil în 30 de piețe cu peste 900 de magazine.

Evenimentul inaugural a fost la fel de remarcabil pe cât era de așteptat. La urma urmei, când ești brandul de machiaj nr. 1 din Italia, cu siguranță știi cum să îți faci intrarea! Printre cei peste 150 de invitați s-au numărat influenceri, persoane din entertainment, vedete și, bineînțeles, fanii KIKO dornici să viziteze noul magazin al brandului lor preferat. Lista de invitați a fost impresionantă și a inclus vedete precum Dana Săvuică, Ioana Ginghină, Oana Zamfir, Anca Sînă Serea, Majda Aboulumosha, Mihaela Călin sau Livia Graur.

Momentele cheie ale evenimentului s-au desfășurat în concordanță cu originea, splendoarea și statutul KIKO. Toți oaspeții au avut ocazia de a fi fotografiați în photo corner-ul special amenajat, care a inclus și o cabină foto 360⁰. Urmând bogata tradiție culinară din Italia, în zona de cocktail personalizată cu un bar LED, s-au delectat cu gustări și băuturi de inspirație italiană. În plus, make-up artists KIKO MILANO au oferit invitaților o scurtă sesiune de machiaj.

 

KIKO MILANO

Marca nr. 1 de machiaj în Italia. Prin gama sa extraordinar de largă și diversificată de produse, KIKO permite fiecăruia să-și exprime propria personalitate cu produse personalizate. O varietate de culori,  efecte și senzații care sunt unice pe piață pentru a se potrivi stilului, nuanței pielii, tipului de piele și cerințelor specifice, în fiecare fază a vieții tale.

Identitatea KIKO își are rădăcinile în valorile „Made in Italy” și în lumea capitalei modei, artei și designului. Cercetarea texturilor și culorilor originale este combinată cu cercetarea formulelor de calitate care au performanță garantată, pentru o fuziune perfectă a calității și creativității.

Rezultatul descoperirilor științifice de ultimă oră și al celor mai recente tendințe în modă, KIKO se reînnoiește continuu cu produse mereu fresh și mai apropiate de multiplele idealuri ale frumuseții.

FAIS GROUP

Fais Group of Companies operează în sectorul de vânzare al îmbrăcămintei, încălțămintei, accesoriilor, precum și magazinelor universale de mai bine de 40 de ani. Domină piața greacă și și-a extins activitățile în Bulgaria, România și Cipru. Activitățile de afaceri includ distribuția de mărci de sport, lux, casual și lifestyle, aducând consumatorilor cele mai inovatoare tendințe de la cele mai emblematice mărci din întreaga lume.

Grupul acoperă toate canalele de distribuție. În en-gros, se concentrează pe parteneriate solide și pe termen lung cu retaileri cheie. În retail, operează atât cu magazine exclusive, cât și cu magazine multi-brand, insule în marile magazine universale, puncte de vânzare și magazine online.

Activitățile de afaceri ale Grupului au depășit granițele pieței grecești, și s-au extins în Bulgaria, România și Cipru. Și continuă să întruchipeze întotdeauna aceeași constantă: distribuția celor mai inovatoare și emblematice mărci de sport, modă, casual și lifestyle din întreaga lume.

Fais Group, care deține o poziție de lider pe piață de 41 de ani încoace, și-a dezvoltat o rețea comercială largă, cu o prezență puternică în retail și en-gros, extinzându-se în Grecia, Cipru, Bulgaria și România. În prezent, Grupul operează peste 90 de magazine.

Fais Group este activ în 4 țări europene (Grecia, România, Cipru și Bulgaria) deținând atât distribuția exclusivă a mărcilor deja cunoscute, cât și puncte de vânzare private, magazine cu amănuntul și buticuri mono-brand.

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de Marin ioana:

Acesta este primul anunț de parteneriat pe care Cadillac Formula 1® Team l-a făcut în timp ce se pregătește să concureze la Campionatul Mondial de Formula 1® din 2026, competiție de top în rândul sporturilor cu motor globale.
Conferința Better Body organizată de Cori Gramescu, nutriționist, antrenor și coach de slăbire aduce în prim plan necesitatea unei abordări integrate pentru gestionarea obezității și a supraponderabilității rezistente.
Pe 8 mai 2025 a avut loc lansarea albumului editorial Showroom Design, parte a colecției igloobest semnată Igloo.
Calvin Klein anunță că A$AP Rocky s-a îmbrăcat în colecția de toamnă 2025 Calvin Klein Collection la cea de-a 78-a ediție a Festivalului de Film de la Cannes, din Franța.
Calvin Klein anunta ca pilotul de Formula 1 Lewis Hamilton a fost imbracat in Calvin Klein Collection personalizat la Grand Prix F1 de la Monaco din cadrul Circuitului de Monaco in Monte-Carlo, Monaco.