conturi in euro

Lewis Hamilton a purtat TOMMY HILFIGER la São Paulo Grand Prix

Pe măsură ce Formula 1 îmbină lumile motorsportului, modei și divertismentului, weekendul cursei și zona paddock sunt tot mai des urmărite de fani ca un moment de modă captivant pentru piloți și invitații VIP.

 

În ziua cursei, Lewis a intrat în paddock purtând un tricou clasic TOMMY JEANS cu steagul logo și o pereche de blugi inspirați din anii ’90, în culorile albastru și roșu, personalizați cu numele „Tommy” și „Lewis” pe fiecare latură a pantalonului.

 

Originar din New York City, TOMMY HILFIGER este definit de moștenirea sa Americana, atemporală. Inspirat de o dorință constantă de a scrie noi reguli pentru moda americană și cultura pop, TOMMY HILFIGER creează uniforma modernă pentru un stil de viață aspirațional. Întotdeauna reîmprospătând codurile stilului american, brandul este cunoscut pentru colectiile sale Sportswear si Denim, clasice dar modernizate.

 

Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger, @TommyHilfiger și @TommyJeans.

 

 

UNDE:       SÃO PAULO GRAND PRIX 2024

CÂND:         1–3 NOIEMBRIE, 2024

Credit Foto: Echipa Mercedes- AMG Petronas F1

 

 

Despre SARKK

 

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

 

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor branduri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com. Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.

 

 

Despre TOMMY HILFIGER

 

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brandul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. TOMMY HILFIGER oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

Vânzările globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari în 2023, iar brandul este susținut de peste 16.000 de angajați la nivel mondial — fiind prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv în cel mai mare magazin global emblematic la tommy.com.

 

DATE DE CONTACT

Website: https://ro.tommy.com/ro/

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de Marin ioana:

Calvin Klein anunță că actorul Pedro Pascal a fost îmbrăcat în colecția de toamnă Calvin Klein la festivalul de film de la Cannes din Franța.
Vanilla Days, brandul românesc care transformă dorința în pași siguri și încrezători, anunță deschiderea celui de-al doilea spațiu fizic din București.
Calvin Klein dezvăluie astăzi o nouă campanie care scoate în evidență denimul deja emblematic și lenjeria de corp Icon Cotton Stretch.
Odată cu această ultimă deschidere, KIKO MILANO operează acum trei magazine în capitala României
Bergenbier Fără Alcool, unul dintre brandurile de referință în categoria berilor non-alcoolice din România, se alătură Federației Române de Ciclism (FRC) în calitate de sponsor oficial, într-un parteneriat strategic ce se va întinde pe o perioadă de trei ani