Mai multe premii în luna mai de la MAM Bricolaj

 

Încălzirea vremii este sinonimă, pentru MAM Bricolaj, cu intensificarea lucrărilor de amenajare în casele românilor, astfel încât retailer-ul de materiale, accesorii pentru mobilier și electrice vine cu o inițiativă prin care să susțină aceste proiecte de suflet ale clienților săi. În perioada 1-29 mai, MAM Bricolaj desfășoară în magazinele fizice campania „Rade un premiu” care va răsplăti bonurile de cumpărături cu valoare de minim 300 de lei cu taloane răzuibile ce ascund premii.

 

Cele peste 5000 de premii din campanie sunt produse dintre cele mai diverse, dedicate atât domnilor, cât și doamnelor: tricouri, pixuri, șepci, salopete, jachete, rucsaci, umbrele, termosuri, spărgătoare de nuci, truse de manichiură, rulete, agende, șurubelnițe, centimetre, produse de curățenie Sano, odorizante pentru mașină, brelocuri, baterii externe, lanterne, brichete, desfăcătoare de sticle, creioane, borsete.

 

„Suntem foarte încântați că am reușit să încheiem multiple parteneriate cu agenți economici din diverse domenii conexe amenajării interioare pentru a putea asigura o gamă cât mai variată de premii. Astfel, continuăm să ne răsplătim clienții fideli pe tot parcursul lunii mai, susținându-le eforturile de înfrumusețare și îmbunătățire a funcționalității căminelor lor”, a declarat Ioana Găvan, director de marketing MAM Bricolaj.

 

Campania se va desfășura în perioada 1-29 mai în cele trei magazine pe care retailerul de materiale, accesorii pentru mobilier și electrice MAM Bricolaj le deține în București: Luică (Berceni), Morarilor (Pantelimon) și Ghencea. Promovarea campaniei se desfășoară în presa scrisă, online și radio.

 

Retailerul de materiale, accesorii pentru mobilier și electrice MAM Bricolaj deține trei magazine în București: Luică (Berceni), Morarilor (Pantelimon) și Ghencea. Compania a raportat o cifră de afaceri de 24,9 milioane de lei la încheierea primului semestru al 2021, cu 47,7% mai mare decât în perioada similară a anului trecut. Din luna ianuarie 2021, MAM Bricolaj este listat la Bursa de Valori București.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

mambricolaj, constructii, oferte, casa

Alte Comunicate de presa de Marin ioana:

Optical Investment Group (OIG), proprietarul brandurilor Optiblu, Optiplaza și O51, cel mai mare jucător de pe piața de optică medicală din România anunță modificări în structura de top management.
Designerul premiat Richard Quinn aduce viziunea sa iconică mărcii „TOMMY HILFIGER” într-o capsulă uimitoare inspirată de arhetipurile culturale și expresia radicală. Așteptați-vă la inteligență, model dramatic și clasice reimaginate din Ivy League.
Zilele Spitalului Clinic de Urgență Sfântul Pantelimon din București s-au desfășurat în perioada 31 august – 2 septembrie 2022 sub logoul ”De 50 de ani în slujba pacienților noștri”.
Folosit deja de consumatorii din România de peste 10 ani, brandul Vera Verde se reinventează prin produse noi și o abordare diferită
Viitorul aparține digitalului și tehnologiei, iar industria de media locală nu face deloc excepție.