conturi in euro

Mai multe premii în luna mai de la MAM Bricolaj

 

Încălzirea vremii este sinonimă, pentru MAM Bricolaj, cu intensificarea lucrărilor de amenajare în casele românilor, astfel încât retailer-ul de materiale, accesorii pentru mobilier și electrice vine cu o inițiativă prin care să susțină aceste proiecte de suflet ale clienților săi. În perioada 1-29 mai, MAM Bricolaj desfășoară în magazinele fizice campania „Rade un premiu” care va răsplăti bonurile de cumpărături cu valoare de minim 300 de lei cu taloane răzuibile ce ascund premii.

 

Cele peste 5000 de premii din campanie sunt produse dintre cele mai diverse, dedicate atât domnilor, cât și doamnelor: tricouri, pixuri, șepci, salopete, jachete, rucsaci, umbrele, termosuri, spărgătoare de nuci, truse de manichiură, rulete, agende, șurubelnițe, centimetre, produse de curățenie Sano, odorizante pentru mașină, brelocuri, baterii externe, lanterne, brichete, desfăcătoare de sticle, creioane, borsete.

 

„Suntem foarte încântați că am reușit să încheiem multiple parteneriate cu agenți economici din diverse domenii conexe amenajării interioare pentru a putea asigura o gamă cât mai variată de premii. Astfel, continuăm să ne răsplătim clienții fideli pe tot parcursul lunii mai, susținându-le eforturile de înfrumusețare și îmbunătățire a funcționalității căminelor lor”, a declarat Ioana Găvan, director de marketing MAM Bricolaj.

 

Campania se va desfășura în perioada 1-29 mai în cele trei magazine pe care retailerul de materiale, accesorii pentru mobilier și electrice MAM Bricolaj le deține în București: Luică (Berceni), Morarilor (Pantelimon) și Ghencea. Promovarea campaniei se desfășoară în presa scrisă, online și radio.

 

Retailerul de materiale, accesorii pentru mobilier și electrice MAM Bricolaj deține trei magazine în București: Luică (Berceni), Morarilor (Pantelimon) și Ghencea. Compania a raportat o cifră de afaceri de 24,9 milioane de lei la încheierea primului semestru al 2021, cu 47,7% mai mare decât în perioada similară a anului trecut. Din luna ianuarie 2021, MAM Bricolaj este listat la Bursa de Valori București.

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

mambricolaj, constructii, oferte, casa

Alte Comunicate de presa de Marin ioana:

Calvin Klein dezvăluie campania de Primăvară 2025 cu actrița Lily Collins, în debutul său pentru brand.
Dezvăluind o evoluție rafinată a colecției de haine de damă „Tommy Hilfiger”, colecția capsulă îmbină flerul de „It-Girl” al Sofiei Richie Grainge, cu stilul american clasic al brandului pentru o abordare nouă a luxului discret.
Tommy Hilfiger anunță că ambasadoarea brandului și cea mai nouă colaboratoare, Sofia Richie Grainge, a fost văzută în Los Angeles, îmbrăcată în colecția capsulă Sofia for Tommy.
Calvin Klein anunță că actrița Monica Barbaro a fost îmbrăcată în colecția de toamnă 2025 Calvin Klein pentru cea de-a 18-a aniversare a nominalizaților la Premiile Oscar - Women in Film. Evenimentul a avut loc în Los Angeles, California.
Romanian Innovation Cluster (RIC), prin Departamentul de AI, lansează un amplu studiu național privind nivelul de digitalizare al companiilor din România.