conturi in euro

MGID își întărește echipa globală de conducere, pentru a accelera creșterea în noi teritorii

MGID, platforma globală de publicitate, a anunțat astăzi numirea Sarei Buluggiu în funcția de vicepreședinte pentru dezvoltarea afacerilor cu editorii și a lui Sergio Vives în funcția de director global pentru achiziția de editori, pentru a conduce expansiunea europeană a companiei.

 

Buluggiu aduce o bogată experiență internațională în domeniul mass-media, printre funcțiile anterioare numărându-se cea de director digital la Starcom și cea de vicepreședinte și director regional pentru Italia, Spania și MENA la Magnite, unde a lansat oferta pentru Orientul Mijlociu și a crescut cu succes operațiunile din Dubai și Israel. La MGID, va fi responsabilă pentru dezvoltarea strategiei globale a companiei, axată pe editori, în Europa, America de Nord, America Latină și APAC.

 

În calitate de lider de vânzări și de dezvoltare a afacerilor, Vives are o experiență de peste 15 ani în gestionarea veniturilor, achiziția de editori și strategii de monetizare. Anterior, vicepreședinte al departamentului de vânzări la Marfeel, platforma globală de informații despre conținut, și director global de vânzări la Softonic, el va superviza strategiile globale de achiziție de editori ale MGID.

 

Sergii Denysenko, CEO la MGID: „Având în vedere presiunile tot mai mari ale recesiunii și reglementările mai stricte în materie de confidențialitate, editorii caută surse alternative de venituri care să nu compromită experiența utilizatorului. Vrem să ne asigurăm că cei care creează conținut de calitate pe internet și care adună audiențe valoroase nu pierd partea lor echitabilă de cheltuieli publicitare.”

 

„Pe măsură ce ne extindem sprijinul acordat editorilor îndezvoltarea audiențelor și generarea de venituri în noi teritorii globale, aducerea la bord atât a Sarei, cât și a lui Sergio reprezintă un pas important pentru a ne ajuta să realizăm acest lucru”.

 

Despre MGID

 

MGID este o platformă globală de publicitate care ajută brandurile să ajungă în mod eficient la audiențe locale unice. Compania utilizează o tehnologie bazată pe inteligență artificială, care acordă prioritate confidențialității, pentru a difuza ad-uri relevante și de înaltă calitate în medii brand-safe. Pune la dispoziție o varietate de formate publicitare, inclusiv native, display și video, pentru a oferi o experiență pozitivă utilizatorilor. Acest lucru permite advertiserilor să crească performanța și conștientizarea, iar editorilor să-și păstreze și să-și monetizeze audiențele.

 

În fiecare lună MGID ajunge la 900 de milioane de cititori unici, cu 200 de miliarde de afișări, prin 25 de mii de publisheri de încredere. Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesați: www.mgid.com.

 

 

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de Marin ioana:

Calvin Klein dezvăluie campania de Primăvară 2025 cu actrița Lily Collins, în debutul său pentru brand.
Dezvăluind o evoluție rafinată a colecției de haine de damă „Tommy Hilfiger”, colecția capsulă îmbină flerul de „It-Girl” al Sofiei Richie Grainge, cu stilul american clasic al brandului pentru o abordare nouă a luxului discret.
Tommy Hilfiger anunță că ambasadoarea brandului și cea mai nouă colaboratoare, Sofia Richie Grainge, a fost văzută în Los Angeles, îmbrăcată în colecția capsulă Sofia for Tommy.
Calvin Klein anunță că actrița Monica Barbaro a fost îmbrăcată în colecția de toamnă 2025 Calvin Klein pentru cea de-a 18-a aniversare a nominalizaților la Premiile Oscar - Women in Film. Evenimentul a avut loc în Los Angeles, California.
Romanian Innovation Cluster (RIC), prin Departamentul de AI, lansează un amplu studiu național privind nivelul de digitalizare al companiilor din România.