conturi in euro

Minio Studio extinde colaborarea cu Durex în Bulgaria și Serbia

Campania de comunicareStadionul Iubirii, realizată de Minio Studio și Durex România, este implementată de asemenea în Bulgaria și Serbia.

Colaborarea dintre Minio Studio și Durex România, brand al companiei Reckitt Benckiser, continuă în această vară cu o campanie promoțională de comunicare în ton cu evenimentul global cel mai important al acestei perioade, Campionatul Mondial de Fotbal din Rusia.

„Conceptul campaniei a pornit de la un insight care nu este un secret pentru nimeni, mai ales în perioada Campionatului Mondial: fotbalul este mai mult decât un joc, are puterea de a conecta oamenii. Același lucru pe care îl face si Durex, promovând fun sex, safe sex. Partenerii sunt asemenea unor jucători de fotbal, iar povestea lor se desfășoară pe Stadionul Iubirii”, susține Gabriela Nicuț, Brand & Trade Marketing Manager Durex & Dettol România.

Campania „Stadionul Iubirii” se desfășoară aproape concomitent în România (1 iunie – 15 iulie), Bulgaria (7 iunie – 21 iulie) și Serbia (1 iunie – 15 iulie).

Îndrăgostiții din cele trei țări au la dispoziție câte o platformă online, toate cele trei site-uri care stau la baza campaniei fiind create de Minio Studio: România – www.stadionuliubirii.ro, Serbia –  www.fieldoflove.rs și Bulgaria – www.stadiumoflove.bg.

Intrând pe aceste platforme, consumatorii Durex pot avea parte de o experiență inedită. Aceștia pot afla poziția lor pe terenul dragostei în urma unui quiz care îi va face să zâmbească. Intitulat sugestiv „Love Coach”, quiz-ul vine în întâmpinarea curioșilor cu câteva întrebări la care sunt provocați să răspundă, iar la final vor afla ce poziție li se potrivește cel mai bine pe „Stadionul Iubirii”.

În plus, pentru fiecare țară în parte, „Stadionul Iubirii” le oferă celor care participă premii zilnice, săptămânale și un premiu mare – o excursie pentru două persoane la meciul echipei favorite, oriunde în Europa. Înscrierea în promoția Durex din România se face prin înregistrarea bonului fiscal pe www.stadionuliubirii.ro.

Colaborarea dintre Minio Studio și Reckitt Benckiser a început în anul 2016, continuând până în acest moment cu proiecte și campanii desfășurate pentru mai multe branduri ale clientului, cum ar fi Durex, Scholl, Veet, Dettol sau Air Wick.

Minio dezvoltă materialele in-store pentru campaniile tematice ale brandurilor Reckitt Benckiser. În același timp, propune și implementează concepte de comunicare atât pentru campaniile și proiectele interne, cât și pentru cele externe ale grupului.  

„Reckitt Benckiser este unul dintre clienții foarte dragi nouă. Ne-a acordat încredere încă de când am lansat agenția, la începutul anului 2016, iar de atunci am avut parte de colaborări grozave. Faptul că Durex a decis să implementeze această campanie și în Bulgaria și Serbia ne confirmă că am făcut o treabă bună. Este o mare bucurie pentru noi și sperăm să dovedim și cu alte ocazii că formăm o echipă de profesioniști în domeniul comunicării și că orice client pe care îl avem în portofoliu se poate baza pe noi. Le mulțumim celor de la Reckitt Benckiser că au încredere în noi și în ideile noastre și le promitem că avem multe alte idei interesante și de impact și pentru campaniile viitoare”, declară Ioana Mucenic, CEO Minio.

Echipa proiectului

MINIO STUDIO

Paul Cotor –  Head of Creatives

Cosmin Slăbescu – Account Manager

George Bonea – Copywriter

Alex Cazacu – Junior Copywriter

Mihai Bălan – Senior Art Director

Dan Cernăianu – Art Director

Ciprian Udriște – Senior DTP

 

RECKITT BENCKISER

Gabriela Nicuț, Brand & Trade Marketing Manager

Ioana Gherghe, Brand & Trade Marketing Trainee

Milen Avramov, Customer Marketing Bulgaria

Mirjana Aleksic, Customer Marketing West Balkans

AGENȚII PARTENERE

Yana Kirova, Interactive Share Bulgaria

Dragana Stojkovic, Smart Point Serbia

DESPRE MINIO STUDIO

Minio Studio este o agenție decisă să dezvolte campanii de comunicare curajoase și autentice. Pe lângă campaniile de comunicare integrate, agenția derulează și proiecte inovatoare de tehnologie. Minio Studio aduce la un loc 20 de oameni, cu expertize diferite, conduși de Ioana Mucenic, un antreprenor nativ, cu 14 ani de experiență și cu pasiune pentru calitate și inovație. Printre clienții agenției se numără companii de top, precum Avon, Carrefour, Hasbro, Jacobs Douwe Egberts, JYSK România, Milupa, Mondelez, Novartis, Reckitt Benckiser, Sandoz, Tefal, Tymbark.

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de Marius Marin:

Minio își confirmă statutul de cea mai premiată agenție cu expertiză în employer branding, câștigând încă 10 premii în această toamnă. Agenția oferă servicii de comunicare integrată, însă are un know-how solid în zona de employer branding.
Minio, agenția de creație strategică integrată, te invită să cunoști echipa din spatele proiectelor sale. Cu o abordare axată pe simplitate și colaborare, agenția are o promisiune clară: echipa pe care o întâlnești în prezentări
Heineken® lansează „În cinstea tuturor fanilor adevărați”, o campanie care depășește orice așteptări și redefinește ceea ce înseamnă să fii un „fan adevărat”, în încercarea de a combate stereotipurile legate de fanii „adevărați”, pentru a sprijini un fotbal.
Agenția de creație strategică Minio Studio a lansat o nouă serie Creative Chaos, de această dată în parteneriact cu Coca-Cola HBC.
Minio Studio a încheiat anul 2023 cu 11 premii obținute la festivalurile de industrie locale și internaționale.