conturi in euro

Minio Studio lansează ultimul episod din seria Creative Chaos – „TOP Snack”

Până acum, ai văzut cum am primit brief-ul, cum am dezvoltat strategia, cum au decurs procesul creativ și producția materialelor. A mai rămas un pas: implementarea campaniei. Așadar, iată-ne ajunși la ultimul episod din Creative Chaos: How it’s made!

După faza de producție a materialelor creative, aproape am răsuflat ușurați, însă în realitate campania abia acum începe! Provocarea a rămas: cum facem să evităm canibalizarea mesajelor într-o campanie cu 3 brand-uri? Aici au intervenit agențiile de media, care au ales mixul perfect de comunicare. Ca urmare, DTP-ul nostru, Ionuț, a realizat 16, pardon, 22 de video-uri… *fără social media. Iar Andrei, art-ul care tocmai se întorsese ambițios la Minio, s-a ocupat de materialele digitale până au ieșit fix cum ne-am dorit.

Iată rețeta haosului de care tot vorbim: 3 branduri, 2 clienți, 2 agenții de media, agenții de social media, agenții de implementare și noi, Minio Studio, strategic & creative lead.

Vrei să afli cum am controlat haosul creativ din spatele campaniei? Urmărește ultimul episod din seria Creative Chaos: How it’s made pe MINIO.RO și vezi cum a livrat campania și ce am învățat din ea!

Vezi pe site-ul nostru și primele 3 episoade și află de ce ne-am apucat de acest proiect!

DATE DE CONTACT

Nume: Marius Marin
Functie: Reputation Manager
Email: marius.marin@minio.ro
Website: https://minio.ro

Cuvinte cheie:

minio studio, creative chaos, publicitate, agentie, advertising, macromex, top snack, mondelez, gustare de top

Alte Comunicate de presa de Marius Marin:

Minio își confirmă statutul de cea mai premiată agenție cu expertiză în employer branding, câștigând încă 10 premii în această toamnă. Agenția oferă servicii de comunicare integrată, însă are un know-how solid în zona de employer branding.
Minio, agenția de creație strategică integrată, te invită să cunoști echipa din spatele proiectelor sale. Cu o abordare axată pe simplitate și colaborare, agenția are o promisiune clară: echipa pe care o întâlnești în prezentări
Heineken® lansează „În cinstea tuturor fanilor adevărați”, o campanie care depășește orice așteptări și redefinește ceea ce înseamnă să fii un „fan adevărat”, în încercarea de a combate stereotipurile legate de fanii „adevărați”, pentru a sprijini un fotbal.
Agenția de creație strategică Minio Studio a lansat o nouă serie Creative Chaos, de această dată în parteneriact cu Coca-Cola HBC.
Minio Studio a încheiat anul 2023 cu 11 premii obținute la festivalurile de industrie locale și internaționale.