conturi in euro

Minio Studio prezintă episodul 2 din Creative Chaos

Cum creăm key visual și headline pentru campanie? Cum executăm conceptul creativ în magazine? Cum facem spoturile și pozele? La aceste întrebări vei găsi răspunsul în al doilea episod din Creative Chaos: How it’s made.

În acest episod vei afla ce urmează după momentul de evrica în care am schimbat complet propunerea deja aprobată cu clientul. Noul concept? Snack-ul potrivit la momentul potrivit!

Pentru execuția creativă am avut nevoie de întăriri: Ioana, freelance art director în Elveția, și George Bonea, freelance copywriter și ex-Minion, iar pentru execuția în magazine, account-ul nostru de bază, Gabi, a preluat ștafeta și a dat brieful mai departe către Mihai și Max, senior art director și DTP, care lucrează împreună de peste 4 ani deja. Hai să vezi cum au primit feedback-urile de la client!

Apropo, o mai țineți minte pe Andrada, strategul cu care ne-am întâlnit în primul episod? Tot ea a preluat și componenta digitală a campaniei. Vorbim despre producție video, ședință foto, website, social media și zeci de ad-uri. Asta da campanie!

Dacă vrei să vezi cum două companii, două categorii de produse, două echipe de vânzări implementează un singur concept, urmărește pe MINIO.RO episodul 2 din Creative Chaos!

Ai ratat primul episod? Poți să îl vezi tot la noi, pe site. Află acolo și de ce ne-am apucat de acest proiect!

DATE DE CONTACT

Nume: Marius Marin
Functie: Reputation Manager
Email: marius.marin@minio.ro

Cuvinte cheie:

minio studio, creative chaos, publicitate, agentie, advertising, macromex, top snack, mondelez, gustare de top

Alte Comunicate de presa de Marius Marin:

Minio își confirmă statutul de cea mai premiată agenție cu expertiză în employer branding, câștigând încă 10 premii în această toamnă. Agenția oferă servicii de comunicare integrată, însă are un know-how solid în zona de employer branding.
Minio, agenția de creație strategică integrată, te invită să cunoști echipa din spatele proiectelor sale. Cu o abordare axată pe simplitate și colaborare, agenția are o promisiune clară: echipa pe care o întâlnești în prezentări
Heineken® lansează „În cinstea tuturor fanilor adevărați”, o campanie care depășește orice așteptări și redefinește ceea ce înseamnă să fii un „fan adevărat”, în încercarea de a combate stereotipurile legate de fanii „adevărați”, pentru a sprijini un fotbal.
Agenția de creație strategică Minio Studio a lansat o nouă serie Creative Chaos, de această dată în parteneriact cu Coca-Cola HBC.
Minio Studio a încheiat anul 2023 cu 11 premii obținute la festivalurile de industrie locale și internaționale.