conturi in euro

Minio Studio și Rowenta au colaborat cu stil pentru campania „Câștigă pe teren propriu!”

Minio Studio și Rowenta au făcut o echipă imbatabilă în această vară, câștigând simpatia consumatorilor cu o campanie de comunicare ce și-a propus să-i ajute pe bărbați să fie în trend în materie de barbă și tunsoare în 2018.

Într-o vară marcată de Campionatul Mondial de Fotbal din Rusia care a acaparat atenția bărbaților, Minio Studio și Rowenta au pariat pe o campanie atipică, dedicată acestora.

„Câștigă pe teren propriu” a adus în atenția consumatorilor români un subiect foarte interesant, grooming-ul, adică aranjarea bărbii și a părului. Campania a avut ca scop conștientizarea în rândul  bărbaților în ceea ce privește nevoia de stil când vine vorba de tunsoare sau aranjarea bărbii.

Și chiar dacă s-ar fi putut spune că intră în „competiție” cu șansa a doua, echipa Minio Studio – Rowenta a reușit să trezească o nouă percepție a bărbaților în legătură cu stilul.

Componenta principală a campaniei a fost cea de digital. Consumatorii au putut accesa platforma on-line www.rowenta.ro/men, unde au avut la dispoziție tutoriale video cu sfaturi utile. Profesioniștii le-au arătat diferite stiluri de tunsoare și aranjare a bărbii, folosind aparatele AirForce Precision și AirForce Ultimate, cele două produse-vedetă ale campaniei. Astfel, full goatee, buzz cut sau man-bun au încetat să fie termeni necunoscuți pentru bărbați. Și pentru că nu s-a dorit totuși ignorarea celui mai iubit sport de către bărbații români, clipurile video au fost comentate ca o partidă de fotbal.

Pentru că bărbații iubesc cu adevărat competiția, Minio Studio și Rowenta au creat una pe site. Reprezentând fiecare un stil diferit, influencerii campaniei, Alex Velea, Florin Ristei, Mariciu și Silviu Pașca, au putut fi votați în competiția stilurilor DA sau PA.

Campania s-a desfășurat și în magazine, acolo unde Minio Studio a realizat mai multe tipuri de execuții.

„Rowenta este un client open-minded, care înțelege felul în care oamenii, în ipostaza de consumatori de produse, s-au schimbat dramatic în ultimii ani. Campania „Câștigă pe teren propriu” este una complexă, îmbinând aspecte educaționale, funcționale, promoționale și umoristice. Credem cu tărie că oamenii cu care vorbim nu gândesc în canale de comunicare. De aceea, oferim mesaje relevante și experiențe potrivite pentru mediul și contextul în care se află. Și ne bucurăm când avem aceeași viziune cu clienții noștri, așa cum s-a întâmplat în cazul echipei Rowenta.”, afirmă Ioana Mucenic, CEO Minio.

„Conceptul propus de Minio ni s-a părut creativ și ne-am bucurat când am văzut că și publicul este de aceeași părere. Ne-am dorit un concept out of the box, cu elemente care să ne scoată din stilul clasic de comunicare, iar „Câștigă pe teren propriu este o campanie în care mulți dintre consumatori s-au regăsit., spune Gabriela Velicu, Category Manager Rowenta.

Cele două echipe

MINIO STUDIO

Ioana Mucenic – CEO

Paul Cotor – Head of Creatives

Cristiana Pană – Head of Strategy

Cosmin Slăbescu – Account Manager

Theodora Tanczos – Digital Account Manager

George Bonea – Copywriter

Marius Cioroabă – Copywriter

Alex Cazacu – Copywriter

Dan Cernăianu – Art Director

Max Amza – Senior DTP

Marius Marin – PR Manager

ROWENTA

Gabriela Velicu – Category Manager

Andreea Cazacu – Trade Marketing Specialist

Alina Cuzmin – Digital Manager

DESPRE MINIO STUDIO

Minio Studio este o agenție care dezvoltă campanii de comunicare curajoase și autentice. Pe lângă campaniile de comunicare integrată, agenția derulează și proiecte inovatoare de tehnologie. Minio Studio aduce la un loc 23 de oameni, cu expertize diferite, conduși de Ioana Mucenic, un antreprenor nativ, cu 14 ani de experiență și cu pasiune pentru calitate și inovație. Printre clienții agenției se numără companii de top, precum Avon, Carrefour, Hasbro, Jacobs Douwe Egberts, JYSK România, Milupa, Mondelez, Novartis, Reckitt Benckiser, Rowenta, Sandoz, Tefal, Tymbark.

Pentru mai multe detalii:

Marius Marin – PR Manager Minio Studio

marius.marin@minio.ro

0751.265.507

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de Marius Marin:

Minio își confirmă statutul de cea mai premiată agenție cu expertiză în employer branding, câștigând încă 10 premii în această toamnă. Agenția oferă servicii de comunicare integrată, însă are un know-how solid în zona de employer branding.
Minio, agenția de creație strategică integrată, te invită să cunoști echipa din spatele proiectelor sale. Cu o abordare axată pe simplitate și colaborare, agenția are o promisiune clară: echipa pe care o întâlnești în prezentări
Heineken® lansează „În cinstea tuturor fanilor adevărați”, o campanie care depășește orice așteptări și redefinește ceea ce înseamnă să fii un „fan adevărat”, în încercarea de a combate stereotipurile legate de fanii „adevărați”, pentru a sprijini un fotbal.
Agenția de creație strategică Minio Studio a lansat o nouă serie Creative Chaos, de această dată în parteneriact cu Coca-Cola HBC.
Minio Studio a încheiat anul 2023 cu 11 premii obținute la festivalurile de industrie locale și internaționale.