conturi in euro

MINISO deschide primul său magazin stradal în Piața Romană

Retailerul japonez MINISO continuă deschiderile de magazine din România cu a patra locație după cele din Veranda Mall, Iris Titan și Mega Mall. 

Lansarea celui de-al patrulea magazin MINISO, ultima din acest an, va avea loc joi, 29 noiembrie, ora 14:00 în Piața Romană (B-dul Gheorghe Magheru, sector 1, nr. 32 – 36, parter). Organizatorii promit din nou un show inedit de tobe Taiko inspirat din cultura japoneză, dar și cadouri pentru cei prezenți la deschidere.

Magazinul stradal din centrul Bucureștiului este poziționat strategic lângă zona de facultăți și le promite tinerilor care vor intra în el un design fresh, produse de calitate și prețuri la îndemână.

La mai puțin de trei luni de la sosirea în România, MINISO a devenit deja un brand preferat de mulți tineri, iar Jake Liu, CEO-ul MINISO România, anunță că acesta este doar începutul, anul 2019 fiind marcat de alte deschideri importante de magazine.

”2019 va fi un an important, iar PRODUSELE noastre sunt cheia succesului. Ne străduim să oferim clienților noștri produse de calitate cu un design modern, la costuri cât mai mici. Ne dorim să ajungem la cât mai mulți oameni, iar pentru asta, la începutul anului următor, vom deschide încă trei magazine MINISO în mall-urile din București: AFI, Promenada și Sun Plaza”, declară Jake Liu.

Anul viitor va veni și cu multe noutăți în ceea ce privește produsele pe care clienții le vor găsi în magazinele MINISO. O parte din echipa MINISO România a participat săptămâna trecută la 2019 Creativity Sharing Fair (Miniso Spring & Summer New Products Ordering Fair) în Guangzhou, China, alături de ambasadorul brandului în România, Maria Vigheciu. La eveniment, a fost lansată noua colecție MINISO pentru anul 2019 care include peste 6000 de produse noi, împărțite în cinci categorii: Health & Beauty, Homewear, Electronics, Toys și Fashion Accessories. În același timp, au fost lansate șase trenduri noi: Floral Fantasy, Vatnajökull Glacier (inspirat din Islanda), Fruit Kingdom, Modern Collection, Youth League și Christmas Land.

Echipa MINISO România a ales produsele noi care vor apărea în magazinele din țara noastră începând de anul viitor. De asemenea, au fost comandate și 3 categorii de produse cu licență: We Bare Bears (la cerea clienților), Adventure Time (licența Cartoon Network) și Marvel. La jumătatea anului viitor,  încă două licențe își vor face apariția în magazinele MINISO din România, Hello Kitty și Pantone.

Cine este MINISO?

MINISO este un retailer japonez de produse pentru casă, accesorii și jucării înființat în anul 2013. În acești cinci ani a devenit unul dintre comercianții cu cea mai rapidă dezvoltare din lume, ajungând să dețină în acest moment peste 3000 de magazine în peste 80 de țări de pe toate continentele. MINISO are succes pe piețe de desfacere precum Dubai, Australia, SUA, Canada și bineînțeles, Japonia sau China.

Expansiunea în Europa este recentă. Începând din 2017, brandul este prezent în Germania, Polonia, Serbia, Spania, Grecia, Estonia și Ucraina.

Brandul MINISO a fost fondat de către designerul japonez Miyake Junya și de către tânărul antreprenor chinez Ye Guofu în Tokyo, Japonia.

Succesul MINISO se datorează unui nou model de business propus de cei doi: profit mic pentru companie, dar produse de calitate la prețuri accesibile pentru clienți. Ye Guofu consideră că sintagma ”calitatea costă” este doar un pretext pentru majoritatea comercianților de a realiza profituri mari.

Reprezentanții MINISO spun că principalele atribute în jurul cărora își desfășoară activitatea sunt calitatea produselor, designul excelent și prețurile accesibile la care sunt vândute acestea. Mediul plăcut la cumpărături și serviciul de calitate față de clienți completează ideologia brandului.

Unul dintre marile avantaje pe care MINISO le are în fața competiției este designul propriu pentru fiecare produs. Cele mai multe dintre obiectele comercializate de către producătorul japonez sunt create de designeri proprii și sunt asamblate pe linii de producție proprii.

Produsele comercializate se împart în șapte mari categorii: sănătate și frumusețe, produse sezoniere, cadouri, accesorii digitale, accesorii creative pentru casă, produse pentru viața de zi cu zi și ambalaje speciale.

Obiectivul financiar al companiei pentru 2019 este atingerea unei cifre de afaceri de 100 de miliarde de dolari.

MINISO în România

Sub conceptul ”Love Life, Love Miniso”, conducerea MINISO plănuiește deschiderea a 40 de magazine proprii în toată țara până în 2020.

Strategia brandului pentru anul viitor include și deschiderea magazinelor MINISO în sistem de franciză. Compania japoneză vizează extinderea în toate orașele importante din România, board-ul fiind convins că astfel de parteneriate strategice vor contribui decisiv la consolidarea brandului MINISO.

Cu ambianța modernă și serviciile ireproșabile din magazinele sale, MINISO își dorește să atragă un public tânăr care preferă diversitatea și inovația la prețuri mici. Cele mai multe dintre produsele din magazinele MINISO se vând cu prețuri între 10 și 99 de lei.

Pentru mai multe informații:

Marius Marin, PR Manager Minio Studio

0751.26.55.07 / marius.marin@minio.ro  

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de Marius Marin:

Minio își confirmă statutul de cea mai premiată agenție cu expertiză în employer branding, câștigând încă 10 premii în această toamnă. Agenția oferă servicii de comunicare integrată, însă are un know-how solid în zona de employer branding.
Minio, agenția de creație strategică integrată, te invită să cunoști echipa din spatele proiectelor sale. Cu o abordare axată pe simplitate și colaborare, agenția are o promisiune clară: echipa pe care o întâlnești în prezentări
Heineken® lansează „În cinstea tuturor fanilor adevărați”, o campanie care depășește orice așteptări și redefinește ceea ce înseamnă să fii un „fan adevărat”, în încercarea de a combate stereotipurile legate de fanii „adevărați”, pentru a sprijini un fotbal.
Agenția de creație strategică Minio Studio a lansat o nouă serie Creative Chaos, de această dată în parteneriact cu Coca-Cola HBC.
Minio Studio a încheiat anul 2023 cu 11 premii obținute la festivalurile de industrie locale și internaționale.