Mixit s-a lansat in Romania

Acum clientii din 5 tari pot crea propriul amestec de musli. Dupa Republica Ceha (2010), Slovacia (2013), Polonia (2014) si Ungaria (2019), Mixit a intrat pe piata romaneasca la finalul lui 2020. Extinderea va ajuta compania sa atinga o crestere de 30% in 2021.

In Romania, Mixit.ro va oferi o gama similara cu cea din alte tari. Oferta distinctiva a companiei este posibilitatea de a amesteca musli, terci, fructe liofilizate si nuci pentru a crea propriul mix individualizat. In plus, clientii pot alege dintr-o gama de produse bestseller gata pregatite. Treptat, oferta pentru piata romaneasca va fi extinsa pentru a include si drajeuri de ciocolata, bauturi proteice sau creme de ciocolata.

Fondatorii companiei sunt optimisti: „Pana in prezent, am fost primiti cu caldura pe toate pietele, ceea ce ne da incredere ca romanii se vor bucura si ei de crearea propriului amestec de cereale pentru micul dejun, de musli si alte bunatati”, a afirmat Tomas Huber, cofondator Mixit.

Expansiunea externa este un motor puternic de crestere pentru Mixit. Pe piata ceheasca, unde compania este deja cunoscuta si creste cel mai mult in cifre absolute, (in 2020, a generat 78% din venituri dintr-o cifra totala de afaceri de 14.500.000 euro), reuseste in continuare sa ajunga la noi grupuri tinta. Cresterea din 2020 s-a datorat mai multor factori cumulati: adaugarea constanta de noi produse si eficientizarea livrarilor.

Initial, in aceasta primavara, pandemia de coronavirus a afectat afacerea Mixit. Comertul en gros cu magazinele de produse naturiste si magazinele mici a fost incetinit. Dar clientii directi au mentinut cresterea companiei: au cumparat si mai mult din magazinul online al marcii, Mixit inregistrand astfel vanzari peste medie.

Pe pietele externe, insa, potentialul este si mai mare, iar rata de crestere se multiplica. ‘’Previzionam ca Romania va reprezenta 5-10% din vanzari pana la sfarsitul lui 2021. Nu exista inca pe piata locala un alt proiect similar care sa propuna retete de musli personalizat, consideram ca putem ajunge la cifre interesante rapid, si datorita faptului ca avem o echipa romano-ceha ce cunoaste piata si specificul local. ”, a mai adaugat Martin Wallner, cofondator Mixit.

 

DATE DE CONTACT

Nume: Ana-Maria Calin
Functie: PR
Email: amcalin15@gmail.com
Website: www.mixit.ro
Cuvinte cheie: mixit musli, cerealemicdejun, micdejun, fructeliofilizate

Alte Comunicate de presa de 1251 :