conturi in euro

Nett Front, lider în producția de fronturi, lansează un concept unic ȋn România, prin care mobila veche capătă o nouă față

Cu ajutorul acestora, clienții pot crea designuri unicat și pot redecora casa cu efort minim, la costuri reduse și într-un timp scurt. Noul serviciu inovator, ReFront, beneficiază de o soluție digitală special concepută pentru a permite clienților să vizualizeze diferite exemple ale proiectului, ȋn 3D, înainte de a lua o decizie.

ReFront reprezintă un punct de cotitură în designul interior din România, combinând versatilitatea și stilul pentru a transforma bucătăriile IKEA cu un farmec local unic. Acest proiect le oferă clienților noștri puterea creativă de a-și redefini bucătăriile simplu și frumos – fără a înlocui totul”, spune Katalin Orosz, Consultant pentru afaceri de familie și partener de creștere.

Compania Nett Front a lansat recent pe piață ReFront, un serviciu care redefinește experiența de redecorare prin furnizarea de uși compatibile cu mobilierul de bucătărie IKEA și care oferă niveluri superioare de flexibilitate și rapiditate. Oferta, unică pe piața din România, permite modernizarea și transformarea pieselor de mobilier cu ajutorul produselor special concepute în acest sens. Fronturile și elementele decorative ReFront sunt livrate într-o gamă largă de finisaje și culori: înfoliate, vopsite cu vopsea pe bază de apă sau electrostatic cu pulbere.

„Misiunea noastră la ReFront este să inspirăm culoare, căldură și personalitate în bucătăriile din toată România. Fiecare ușă și panou au fost concepute cu atenție pentru a aduce la viață paletele noastre vibrante, aliniindu-se în același timp cu precizia și funcționalitatea pentru care bucătăriile IKEA sunt cunoscute. Suntem încântați să oferim proprietarilor de locuințe o soluție atât elegantă, cât și practică”, adaugă Beatrix Bartha, Director creativ, ReFront.

Pentru a sprijini clienții ȋn alegerea celor mai potrivite opțiuni și a-i ajuta să ia decizii informate, compania a lansat recent pe piață și o soluție digitală care integrează tehnologii 3D și de realitate virtuală. Cu ajutorul acesteia, clienții pot vizualiza în detaliu exemple de mobilier după personalizarea lor cu produsele ReFront.

Acest proiect este o dovadă a angajamentului nostru de a inova și de a ne adapta într-o piață dinamică. Cu ReFront, construim pe moștenirea Nett Front și modelăm un viitor în care clienții au și mai multe opțiuni de a-și personaliza spațiile cu calitate și ușurință. Credem că ReFront va seta un nou standard pentru personalizarea accesibilă și de înaltă calitate a interioarelor în România”, completează Tunde Szel-Bartha, viitorul CEO al Nett Front.

Noua soluție ReFront a fost testată de designeri de interior și jurnaliști, în showroom-ul mobil amplasat în parcarea Băneasa Shopping Center. Acesta a fost special conceput pentru a permite persoanelor interesate să poată experimenta, cu ajutorul tehnologiilor 3D și VR, sa vada cum ar arata un proiect ReFront.

Nett Front este o companie ȋnființată ȋn 2006, cu sediul ȋn Târgu Mureș, care s-a impus ca lider național ȋn piața de fronturi și elemente decorative pentru mobilier. Produsele companiei sunt realizate folosind materie primă de cea mai înaltă calitate, de la mărci cu renume mondial, și cea mai nouă și performantă tehnologie din domeniu. Produsele sunt unice, personalizate și atipice și se adresează unei clientele care dorește să aibă mobilier și un mediu nu numai practic, ci și excepțional, din punct de vedere estetic. Cifra de afaceri a Nett Front, ȋn anul 2023, a fost de 59 milioanei lei.

 

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de Marin ioana:

Un „pitstop” plin de energie i-a întâmpinat pe prietenii familiei „Tommy” pentru a sărbători o versiune reinventată a stilului clasic preppy, care îmbină viteza, stilul și spectacolul. 
Într-o lume în care totul se schimbă rapid, legăturile cu trecutul și cu rădăcinile noastre devin tot mai prețioase.
S-a lansat Bebelușino, un marketplace inovator și complet dedicat părinților și copiilor între 0 și 10 ani.
Calvin Klein lansează cea mai nouă campanie pentru denim, avându-l ca protagonist pe ambasadorul brandului Jung Kook, membru al celebrei trupe BTS, reînnoind parteneriatul său cu brandul prin stiluri îndrăznețe și de impact.
Ambasadoarea globală a brandului, Sofia Richie Grainge, împreună cu Tommy și Dee Hilfiger au purtat TOMMY HILFIGER la evenimentul caritabil dedicat modei cinematografice.