Nigel Stephenson este noul General Manager al GSK Consumer Healthcare România și Balcani

GlaxoSmithKline Consumer Healthcare anunță numirea lui Nigel Stephenson în poziția de General Manager pentru România și Balcani.

În acest rol, Nigel va coordona operațiunile GSK Consumer Healthcare din România și alte 7 țări – Bulgaria, Serbia, Republica Moldova, Albania, Macedonia, Muntenegru și Kosovo. GSK Consumer Healthcare are o echipă dedicată de 150 de persoane care contribuie la comercializarea mărcilor bine-cunoscute din portofoliul companiei, printre care se numără  medicamente eliberate fără prescripție medicală (împotriva durerii, simptomelor din răceală, gripă și alergii), suplimente alimentare și produse de îngrijire orală.

Nigel are o vastă experiență în roluri de vânzări și marketing la nivel global, cea mai recentă poziție a sa fiind cea de Director Regional de Marketing Îngrijire Orală în CEE. Din acest  rol, a condus departamentul de marketing din Europa Centrală și de Est (CEE) și a contribuit la dezvoltarea strategiilor pentru clienți și retaileri internaţionali. Anterior, Nigel a deținut mai multe funcții în GSK și Novartis Consumer Health, precum Director Global pentru Portofoliul Respirator și Director Inovaţii pe Europa. Înainte de GSK şi Novartis, a lucrat 10 ani în echipa P&G, în poziții de business development în Marea Britanie și într-o serie de roluri de marketing la nivel local, regional și global.

 „Având o experiență comercială de peste 15 ani la nivel global și multe succese de-a lungul timpului, Nigel aduce cu el cunoștințe vaste în industrie și o mare experiență de leadership, contribuind astfel la planurile de creştere ale GSK Consumer Healthcare în România și Balcani. Experiența sa vastă în strategie și dezvoltare comercială este extrem de valoroasă și va susține dezvoltarea mărcilor în care consumatorii au încredere”, a declarat Romana Jourdren, Area General Manager pentru Europa Centrală și de Est în cadrul GSK Consumer Healthcare.

Cu privire la noua sa funcție, Nigel Stephenson declară: „Sunt extrem de încântat să preiau acest rol și să duc mai departe planurile grozave ale echipei în România şi Balcani. Obiectivele noastre sunt centrate în jurul satisfacerii nevoilor consumatorilor cu lansări inovative, a dorinţei de a fi un angajator modern pentru echipa noastră și de a crea parteneriate puternice în beneficiul comunităților locale. Totodată, sunt entuziasmat să mă mut în România alături de familia mea și să descoperim împreună această țară frumoasă, pe care doar am vizitat-o până acum”.

Nigel a absolvit Facultatea de Istorie și Economie la Universitatea din Birmingham, Marea Britanie. Este de origine britanică și tatăl a doi copii. A lucrat și trăit în mai multe țări din întreaga lume, precum Brazilia, S.U.A, Elveția, Franța și Polonia. Îi place să petreacă timpul liber în natură şi se bucură de ciclism și snowboarding în vacanțele alături de familie.

Nigel preia coordonarea business-ului local de la Sylwia Piankowska, care a fost numită General Manager al GSK Consumer Healthcare Iberia.

Despre GSK Consumer Healthcare

GSK este o companie globală de sănătate bazată pe ştiinţă, dedicată îmbunătățirii calității vieții oamenilor, pentru a-i ajuta să realizeze mai multe, să se simtă mai bine și să trăiască mai mult. La nivel global, GSK deține trei business-uri: medicamente eliberate cu prescripţie medicală, vaccinuri și produse pentru îngrijirea sănătăţii.

GSK Consumer Healthcare este una dintre cele mai mari companii de produse pentru îngrijirea sănătăţii din lume. Deținem unele dintre cele mai cunoscute mărci din lume, printre care Sensodyne, Voltaren, parodontax, Panadol, Corega și Theraflu. Aceste mărci de succes sunt prezente în peste 100 de țări din întreaga lume, fiind definite de pasiunea noastră pentru calitate şi bazate pe știință. Ele sunt inspirate de dorințele și nevoile reale ale milioane de oameni din întreaga lume care intră în farmacii, supermarket-uri sau online pentru a alege aceste brand-uri.

GSK Consumer Healthcare România are o amploare semnificativă în regiunea CEE, cu o rată medie de creştere anuală de două cifre în ultimii trei ani (CAGR 2018 vs. 2015), determinată în general de abordarea strategică în categorie, interesul crescut al consumatorilor pentru propria sănătate și de inovațiile aduse pe piața locală.

Suntem un partener constant al comunității din România, cu investiții de peste 1 milion de euro în programe de sănătate și educație, Zâmbește România fiind cea mai mare și importantă campanie pe termen lung.

Pentru mai multe informații despre compania locală, vizitați ro.gsk.com. Pentru a afla mai multe despre platforma de educație pentru sănătate orală, accesați zambesteromania.ro.

 

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie: GSK, GlaxoSmithKline, medical, gsk consumer healthcare, management, general manager

Alte Comunicate de presa de 506 :