Noah Beck a purtat Tommy Hilfiger HILFIGER la premiera filmului „Sidelined: The QB and Me” în Los Angeles

Noah a purtat un costum negru din lână, de arhivă, din colecția TOMMY HILFIGER Primăvara  2010, format dintr-un sacou cu închidere cu două rânduri de nasturi, revere ascuțite și buzunare elegante, împreună cu pantaloni cu dungi subtile din lână. Inspirată de promenada californiană, colecția Primăvara 2010 a reimaginat un stil de viață american relaxat, cu siluete fluide și costume elegante, oferind o abordare mai lejeră a stilului preppy modern.

 

Numit ambasador al brandului TOMMY HILFIGER în 2024, Noah Beck a apărut în campaniile din America de Nord ale brandului și a participat recent la prezentarea colecției Primăvară 2025 în cadrul New York Fashion Week, desfășurată pe nava dezafectată MV John F. Kennedy, anterior un ferryboat din Staten Island.

 

Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.

 

UNDE:       LOS ANGELES, CALIFORNIA

 

CÂND:      14 NOIEMBRIE, 2024

 

CREDIT FOTO: Getty Images, Michael Tullberg

 

 

Despre SARKK

 

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

 

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor branduri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com. Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.

 

 

Despre TOMMY HILFIGER

 

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brandul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. TOMMY HILFIGER oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

Vânzările globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari în 2023, iar brandul este susținut de peste 16.000 de angajați la nivel mondial — fiind prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv în cel mai mare magazin global emblematic la tommy.com.

DATE DE CONTACT

Website: https://ro.tommy.com/ro/

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de Marin ioana:

Tommy Hilfiger anunță că actorul american Noah Beck, brand ambassador-ul Tommy Family, a purtat o ținută TOMMY HILFIGER la premiera filmului "Sidelined: The QB and Me" din Los Angeles, California, pe 14 noiembrie 2024.
În perioada 19 – 24 Noiembrie ParkLake Shopping Center și asociația Let’s Do It, Romania! lansează o campanie de conștientizare a consumului responsabil de apă.
Din 15 noiembrie, la Dâmbovița Mall din Târgoviște, se deschide magazinul Benvenuti, unde clienții sunt așteptați să se bucure de oferta de Black Friday la cele mai noi colecții de încălțăminte, marochinărie și accesorii.
Într-un peisaj culinar în continuă evoluție, Isabella Branișteanu se remarcă drept un strateg și arhitect de brand de excepție, coordonând proiecte de branding de produs sub semnătura unor chefi de renume în România.
Diabetul zaharat de tip 2 este cea mai comună formă de diabet, afectând milioane de oameni la nivel global.