conturi in euro

PEPSI și Highlight Agency colaborează pentru a dezvălui noua identitate de brand printr-un captivant spectacol imersiv

Pentru a marca noua identitate de brand, PEPSI a colaborat cu Highlight Agency pentru a crea și implementa un eveniment deosebit ce a stat sub semnul tehnologiei și al modernismului.

 

Peste 300 de invitați din mass media, influenceri și consumatori au pătruns în noul univers PEPSI în primul spațiu imersiv de new media art din România. Aceștia s-au bucurat de o serie de proiecții imersive cu adevărat spectaculoase, menite să creeze experiențe inedite pentru fanii brandului.

Pornind de la brand purpose-ul potrivit căruia PEPSI este menit să provoace oamenii să aleagă distracția fără griji, cele doua echipe au căutat idei puternice care să dramatizeze conceptul de distracție, în diverse situații. Astfel, experiența imersivă a fost completată de o serie de happeninguri care au mers mână în mână cu filozofia brandului “Thirsty for More” și care au fost reunite de linia de modernism și interactivitate a întregului eveniment: dancing show cu costume luminoase, flair bartender show, giant selfie retroproiecție, etc. Toate aceste elemente puse cap la cap au reușit să creeze imaginea completă și să transpună brandul într-un nou univers plin de culoare, dinamism și spirit innovator. Pentru că PEPSI este un perpetuu creator de tendințe.

 

„Lansarea noii identități Pepsi în România este unul dintre cele mai importante milestones din istoria brandului. Ne-am dorit să avem un eveniment cu impact puternic atât în online, cât și în offline, și alături de Highlight Agency am reușit să construim o experiență unică pentru toți invitații noștri. Am apreciat abordarea inedită de a invita participanții (jurnaliști, influencers, clienți și consumatori) să se bucure de o experiență digitală imersivă prin care am făcut reveal la noua identitate vizuală, la care se adaugă zonele de branding și activări foto-video dedicate pentru social media. Mulțumim pentru suport tuturor agențiilor implicate în acest proiect,” a declarat Alexandra Burdulea, Senior Brand Manager PEPSI.

 

„Ne place să ne dăm frâu imaginației și este minunat când și brandul este unul ofertant. Am apelat la noile tehnologii, realitatea augmentată și new media pentru a scoate în evidență versatilitatea noii identități PEPSI. Ne-am pliat pe filosofia de brand și am vrut să aducem

enjoymentul cât mai aproape de fanii brandului, dar și să creăm o lume instagramabilă și care să atragă atenția influencerilor. La Highlight Agency ne propunem să fim deschizători de drumuri și să realizăm mereu evenimente inedite și memorabile, pentru toți participanții. De la ecranul creativ care a întâmpinat invitații, la cornerul foto și până la zonele de lounge și pupitrul DJ-ului, ne-am dorit o atmosferă dinamică, veselă și care să surprindă mereu plăcut,” a spus Floriana Filip, Senior Account Manager Highlight Agency.

 

Evenimentul face parte din campania PEPSI dezvoltată sub conceptul “Același gust grozav într-un nou design” cu focus pe promovarea noii identități vizuale. Planul de comunicare include un spot TV, outdoor, comunicare online și în social media, suport din partea ambasadorilor de brand, promovare în comerțul tradițional și modern și ecommerce.

 

Echipele agenție-client au fost formate după cum urmează:

 

Highlight Agency:

Ana Ailenei – Client Service Director

Florin Bădescu – Account Director

Floriana Filip – Senior Account Manager

Andreea Dobranici – Creative Director

Gabriel Coman – Copywriter

Alex Mihăilescu – Senior Art Director

Cristian Olteanu – Production Manager

Ioana Constantinescu-Production Assistant

Alex Petrea – Chief Operating Officer

Camelia Moroianu – Senior Events producer

Valentin Radu – Project Manager

Diana Filipescu – HR Assistant

 

PEPSI:

Alexandra Burdulea – Senior Brand Manager Pepsi

Gabriela Udrea – Brand Manager Pepsi

Alina Arecco – External Communications Lead

 

Despre Highlight Agency

 

Highlight Agency este o agenție independentă de publicitate, cu o istorie de 16 ani și cu o experiență amplă în zona de BTL, atât pe piața locală, cât și pe cea europeană.

 

Ne mândrim cu o echipă de peste 35 profesioniști pasionați de publicitate (Strategie și Creație, Client Service, BTL, Digital, Producție și Logistică) precum și cu parteneriate de lungă durată cu companii din diverse industrii, alături de care creăm experiențe relevante și memorabile atât în mediul corporate, cât și în trade, in-store, digital sau la festivaluri.

 

Highlight Agency oferă servicii full-service de comunicare cu focus pe zona de BTL și are un sediu central la București și 6 filiale regionale în Sibiu, Cluj, Brașov, Pitești, Suceava și Constanța, multiple centre logistice, precum și o rețea de peste 650 de profesioniști (brand ambasadori, furnizori, parteneri) în întreaga țară.

Portofoliul de clienți al agenției include companii precum: Ursus Breweries, PepsiCo Romania, Beiersdorf Romania, Tazz, Veranda Mall, Kandia Dulce, Danone, Heidi Chocolat, Telekom,Asahi CE & Europe, Birra Peroni.

Mai multe informații găsiți pe website-ul agenției: https://highlightagency.ro/

Despre PepsiCo  

 

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 91 de miliarde dolari în 2023, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.  Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea noastră de a fi lider global în industria alimentară și de băuturi răcoritoare conform conceptului Winning with PepsiCo Positive (pep+). pep+ este transformarea noastră strategică completă, care pune sustenabilitatea și capitalul uman în centrul modului în care vom crea valoare și creștere, prin operarea în limitele planetare și inspirând schimbări pozitive pentru planetă și oameni.

 

 

 

 

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de Marin ioana:

Starurile divertismentului thailandez devin ambasadori de brand Tommy Hilfiger, marcând începutul unui nou capitol în impactul global asupra modei și culturii.
Lotus Cosmetics, un brand românesc cu peste 25 de ani de tradiție în crearea de produse naturale și sustenabile, aduce o nouă dimensiune în îngrijirea pielii prin lansarea gamei Natural Botulinic.
Până la startul festivalului UNTOLD, consumatorii se pot bucura de berile premium produse și distribuite de producătorul de bere atât la Massif, cât și la Neversea.
Tommy Hilfiger anunță că Lewis Hamilton, pilotul de Formula 1™, a purtat TOMMY HILFIGER la weekendul Abu Dhabi Grand Prix, desfășurat între 6 și 8 decembrie 2024, în Emiratele Arabe Unite.
Când vine vorba despre îngrijirea hainelor, fiecare detaliu contează.