conturi in euro

Piesele confortabile și minimaliste, punctele centrale ale colecției de Toamnă – Iarnă „SENSES”

Colecția de toamnă-iarnă „SENSES”, lansată de brandul polonez BORN2BE, unul dintre liderii segmentului online de modă, mizează pe piese confortabile, inspirate din stilul scandinav new nordic. Imaginea campaniei este top modelul internațional Maja Salamon.

Anii ’70, din nou în tendințe

Pentru sezonul toamnă – iarnă, brandul a pregătit stilizări inspirate de tendințele globale, păstrând în același timp tema multifuncționalității. Prin urmare, în cadrul colecției predomină propunerile confortabile și minimaliste. Stratificarea pieselor împreună cu tonalitățile neutre fac trimitere la binecunoscutul stil scandinav new nordic, care a fost, de asemenea, unul dintre elementele de inspirație.

În cadrul noii colecții BORN2BE publicul poate regăsi piese vestimentare precum veste și geci matlasate, rochii tricotate și pantaloni cu croi larg, inspirați din anii ‘70. Gama de încălțăminte include botine grunge cu șiret, mocasini eleganți, iar pentru iubitorii stilului urban lejer, pantofi sport old-school cu partea superioară înaltă, care sunt piesa centrală a acestui sezon.

Piesele vestimentare, puse în evidentă de topmodelul internațional Maja Salamon

Imaginea campaniei este topmodelul de renume mondial Maja Salamon – cunoscută din prezentările sale pentru casele de modă de lux și care are în portofoliu apariții pe coperțile L’offciel, Harper’s Bazaar și Vogue, printre altele. Frumusețea sa eterică impresionează și creează o îmbinare perfectă cu atmosfera suprarealistă a insulei. Un alt model care atrage privirile este Sebastian Stemplewski, cunoscut pentru participarea sa la campania pentru brandul de lux J.W. Anderson. Decorul perfect pentru crearea acestei campanii a fost Islanda, o insulă sălbatică, încântătoare, dar în același timp plină de contradicții prin atmosfera sa unică, definită prin liniștea deplină și asprimea peisajului.

Nostalgie și romantism, transpuse pe tărâmul ghețurilor și al naturii imaculate

Cea mai recentă campanie a brandului, „SENSES”, urmărește să transpună publicul în lumea simțurilor, căutând armonia într-un loc în care te simți în deplinătate aproape de natură. Cromatica rece a insulei și natura ușor suprarealistă creează un cadru unic – perfect armonizat cu linia de toamnă-iarnă Born2be. SENSES prezintă trei capitole ale unei povești despre o călătorie în jurul Islandei, prin imagini aproape onirice, care par inspirate din filmele lui Wes Anderson.

Piesele colecției sunt disponibile pe platforma www.born2be.com.ro.

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

#fashion #colectienoua #born2be #senses

Alte Comunicate de presa de Pi2 PR:

Cel mai bun punctaj a fost obținut de Prof. Univ. Dr. Siegfried Kasper, medic psihiatru și psihoterapeut, acesta fiind plasat în primii 0,2% oameni de știință ai lumii;
În 2022 Medima Health a înregistrat o dublare a numărului pacienților și o creștere cu 200% a volumului investigațiilor de imagistică față de 2021;
În contextul sincopelor din lanțurile de aprovizionare la nivel internațional, Doraly.ro, primul marketplace cu prețuri elastice din România, anunță un stoc record de peste 1.000.000 produse care participă la campania de Black Friday.
Vremea rece și-a intrat în drepturi și odată cu temperaturile scăzute, căutăm să ne îmbrăcăm cât mai gros și mai confortabil, dar asta nu înseamnă că trebuie să uităm de stilul personal al ținutelor, combinat cu tendințele se sezon.