Pirelli: noul Cinturane All Season SF2, o avelopa mai sigura pe tot parcursul anului

CEA MAI SILENȚIOASĂ ANVELOPĂ DE PÂNĂ ACUM, CU O DISTANȚĂ DE FRÂNARE REDUSĂ PE CAROSABIL UMED, USCAT ȘI CU ZĂPADĂ. DURATĂ DE VIAȚĂ MAI LUNGĂ ȘI CONSUM MINIM DE COMBUSTIBIL, CERTIFICAT DE TÜV SÜD ȘI DEKRA

 

FĂRĂ GRIJI CU PRIVIRE LA ANVELOPE: NOUL CINTURATO ESTE POTRIVIT PENTRU FIECARE SEZON, FIIND GARANTAT ÎMPOTRIVA DAUNELOR ACCIDENTALE ȘI A PERFORĂRILOR. DISPONIBIL ȘI CU TEHNOLOGIILE SEAL INSIDE, RUN FLAT ȘI ELECT

 

 

2 februarie 2021Pirelli lansează noul Cinturato All Season SF2, o anvelopă potrivită pentru întreg parcursul anului, care respectă legislația în vigoare și oferă o experiență de condus sigură, în orice condiții meteorologice. Noul Cinturato pentru toate anotimpurile a fost dezvoltat folosind cea mai recentă tehnologie în domeniul anvelopelor și include, în premieră, un „model adaptativ al benzii de rulare”: un sistem care utilizează atât compusul din cauciuc, cât și banda de rulare pentru o mai mare siguranță și versatilitate la volan. De asemenea, Cinturato este disponibilă în variantele Pirelli Seal Inside și Run Flat – care permit șoferilor să conducă chiar și cu o perforare a pneului, precum și în versiunea Elect pentru vehicule electrice și plug-in hibrid.

 

FĂRĂ GRIJI PE TOT PARCURSUL ANULUI

Cinturato All Season SF2 este disponibil în 65 de dimensiuni, de la 15 la 20 de inci, pentru mașinile urbane moderne, variind de la cele mai noi crossover-uri, la sedanele de dimensiuni medii. Anvelopa este marcată cu simbolul M+S, precum și cu cel al fulgului de nea, 3PMSF (Three-Peak Mountain Snowflake). Acest lucru garantează performanța excelentă a anvelopei chiar și în condiții de iarnă și certifică conformitatea cu legislația europeană prin teste specifice. Cel mai recent membru al familiei Cinturato este ideal pentru șoferii care își folosesc mașinile în orașe, nu locuiesc în zone montane, conduc în general pe vreme temperată și parcurg în jur de 25.000 de kilometri pe an. Designul și compoziția unei anvelope pentru toate anotimpurile asigură un echilibru precis care funcționează bine, atât la temperaturi scăzute, cât și ridicate, precum și pe asfaltul umed și uscat, oferind performanțe generale bune și un grad larg de versatilitate. Șoferii care doresc performanțe maxime ar trebui să ia în considerare schimbul între anvelopele de vară și de iarnă, dar pentru ceilalți, anvelopele all-season sunt o alegere foarte bună, asigurând rezultate optime pe întreaga durată de viață a anvelopei.

 

AVANTAJELE PENTRU ȘOFERI

 

 

SIGURANȚĂ PE USCAT, UMEZEALĂ ȘI ZĂPADĂ

Cinturato All Season SF2 asigură cele mai bune performanțe din clasa sa, pentru fiecare situație întâlnită în mod obișnuit în toate cele patru sezoane, după cum a subliniat renumitul organism german de testare, TÜV SÜD, care a acordat recent noului Cinturato „Marca de Performanță”(1).

În mod similar, o altă referință germană, Dekra(2), a certificat faptul că modelul Cinturato All Season SF2 asigură un control perfect datorită unei distanțe de frânare mai scurte pe uscat și a unei mai bune manevrabilități pe zăpadă, în comparație cu concurenții săi direcți – precum și performanțe excelente de frânare pe suprafețe umede și înzăpezite. În comparație cu predecesorul său, Cinturato All Season Plus, frânarea pe uscat este îmbunătățită cu 3,5 metri, iar frânarea pe umed este îmbunătățită cu aproximativ 2 metri(3). Performanța, în comparație cu versiunea anterioară a anvelopei, este, de asemenea, îmbunătățită pe zăpadă, atât în ​​ceea ce privește menținerea drumului, cât și frânarea (cu un câștig de aproximativ 1 metru(3)).

 

O DURATĂ DE VIAȚĂ MAI LUNGĂ

Profilul și structura modelului Cinturato All Season SF2, precum și noul design al benzii de rulare, permit o manevrabilitate optimă, având o suprafață de contact uniformă, ceea ce îmbunătățește durata de viață a anvelopelor cu până la 50%, comparativ cu Cinturato All Season Plus. Acest rezultat impresionant a fost obținut datorită utilizării de noi materiale în compoziție, precum și o rigiditate localizată îmbunătățită în modelul benzii de rulare.

 

CONSUM REDUS DE COMBUSTIBIL

Compusul adaptiv al benzii de rulare de nouă generație oferă, de asemenea, o rezistență la rulare mai mică, comparativ cu principalii săi concurenți, așa cum s-a demonstrat în timpul testelor Dekra(2). O rezistență la rulare mai mică înseamnă un consum mai bun de combustibil și o autonomie crescută pentru mașinile electrice echipate cu anvelope cu specificații Elect. Toate acestea  au beneficii în ceea ce privește sustenabilitatea mediului și, de asemenea, clasifică majoritatea anvelopelor din gama Cinturato All Season SF2 în categoria B pentru rezistența la rulare.

 

CEA MAI SILENȚIOASĂ ANVELOPĂ PENTRU TOATE ANOTIMPURILE

Conform testelor comparative efectuate de Dekra(2) împotriva concurenților săi principali, Cinturato All Season SF2 s-a demonstrat a fi cea mai silențioasă anvelopă din clasa sa. Datorită compoziției sale specifice și a benzii de rulare, zgomotul este menținut la un nivel minim, mediul înconjurător având de câștigat.

 

CINTURATO ALL SEASON SF2: CUM SE FABRICĂ

 

TREAD ADAPTIV PENTRU O SIGURANȚĂ MAI MARE

Performanța excelentă de frânare, atât pentru diferite stiluri de condus, cât și pe condiții meteorologice variate, este posibilă datorită designului compus și al benzii de rulare a acestei anvelope, care se adaptează automat diferitelor temperaturi, atât de vară, cât și de iarnă, pentru a asigura o mobilitate sigură. În condiții de iarnă, cu temperaturi scăzute, canelurile de pe banda de rulare rămân deschise, pentru a asigura o frânare mai bună pe zăpadă, în timp ce se închid la frânarea în condiții umede și uscate, consolidând blocurile benzii de rulare și generând o aderență mai bună pe suprafața drumului.

Acest sistem adaptiv provine din tehnologia 3D a canelurilor de pe banda de rulare, care se închid ori de câte ori nu este zăpadă, transformând un model de bandă de iarnă într-o anvelopă de vară – și permit un control mai bun al vehiculului în condiții normale și de umezeală.

În plus, designul canelurilor laterale în secțiuni progresive ale anvelopei, împreună cu canalul central larg, garantează expulzarea eficientă a apei atunci când plouă, îmbunătățind siguranța și rezistența la acvaplanare.

Compusul are, de asemenea, o durată de viață dublă: ușor și adaptabil pentru condiții reci și umede, rigid și stabil atunci când este uscat. Acest lucru se datorează componentelor inovatoare ale compusului în sine, incluzând materiale polimerice bifazice legate în mod chimic prin particule de siliciu: un concept care oferă, de asemenea, o rezistență la rulare mai mică, pentru un consum mai redus de combustibil sau o autonomie mai mare a bateriei.

 

‘ACCESORIILE’ DE PE CINTURATO ALL SEASON SF2

 

DATORITĂ TEHNOLOGIILOR SEAL INSIDE ȘI RUN FLAT, PERFORĂRILE NU REPREZINTĂ O PROBLEMĂ

Pentru a oferi șoferului mai multă siguranță, Cinturato All Season SF2 este disponibil cu tehnologia inovatoare Seal Inside, pe anumite dimensiuni, care permite șoferilor să circule fără a avea pierderi de presiune în anvelope, în cazul unei perforări de până la patru milimetri. Tehnologia funcționează datorită unei spume speciale aflată în interiorul anvelopei, care se mulează instantaneu pe orice obiect străin care perforează anvelopa, prevenind astfel pierderea presiunii aerului. Odată ce obiectul este îndepărtat, spuma se extinde pentru a acoperi mai mult din spațiu. Anvelopele sunt de asemenea disponibile cu opțiunea Pirelli Self-Supporting Run Flat. Acest lucru îmbunătățește siguranța fără a compromite plăcerea de a conduce. Aceste anvelope sunt special concepute pentru a menține mașina stabilă în cazul unei perforări, permițând șoferilor să conducă, în siguranță, încă 80 de kilometri, cu o viteză maximă de 80 km/h. Acestea funcționează datorită întăriturilor încorporate pe peretele lateral al anvelopei, care sunt capabile să susțină greutatea mașinii, precum și toate forțele care acționează asupra ei, chiar și fără o presiune internă a anvelopelor.

 

ELECT: MAXIMIZAREA AUTONOMIEI MAȘINILOR ELECTRICE ȘI CU PLUG-IN HIBRID

Vehiculele electrice și hibride plug-in au acum la dispoziție anvelopele Cinturato All Season SF2 marcate cu Elect. Acestea utilizează o combinație de tehnologii cu un compus, structură și model al benzii de rulare care garantează o rezistență la rulare mai mică pentru a maximiza autonomia fiecărei mașini. În același timp, anvelopele produc mai puțin zgomot pentru un confort sporit la interior și au o aderență imediată pentru a valorifica puterea masivă și cuplul redus al mașinilor electrice.

 

GARANȚIE ‘TYRELIFE’ DE UN AN ÎN CAZ DE DAUNE ACCIDENTALE

Pentru liniștea șoferilor, noua anvelopă all-season de la Pirelli vine cu o garanție „Tyrelife”, care permite înlocuirea unei anvelope per set în caz de daune accidentale nereparabile, în primul an de la cumpărare. Clientul va trebui să plătească doar mâna de lucru și taxa de mediu pentru noul pneu.

 

 

CINTURATO, DE LA 1950 PÂNĂ ASTĂZI

 

CINTURATO: O FAMILIE CE ARE CA DEVIZĂ SIGURANȚA

De mai bine de 70 de ani, gama Pirelli Cinturato se concentrează pe siguranță și eficiență. „Fabulosul cauciuc nou cu propria centură de siguranță în interior” – așa cum Cinturato a fost descris de departamentul de marketing al Pirelli la acea vreme – a echipat cele mai importante mașini din anii 1950. Plecând de la primele anvelope ale celor mai faimoase mașini din acea epocă, Pirelli a inventat apoi conceptul de anvelopă sport pentru drum – care era necesar pentru a oferi o aderență sporită pentru mașinile sport precum Ferrari 250 GT și 400 Superamerica, Lamborghini Miura și Maserati 4000 și 5000. Apoi au fost introduse primele anvelope cu profil redus, cu performanțe mai bune, care au avut mult succes în special la raliuri. Datorită acestei realizări, au existat și alte anvelope inovatoare, care au condus apoi la primul Cinturato P7, care conținea inovații nemaiîntâlnite, cum ar fi o centură de nailon cu grad zero și, mai presus de toate, un profil ultra-scăzut. P7 a fost dezvoltat în continuare, iar alte anvelope care au urmat au inclus Cinturato P6 și P6000 – până în anii 2000, când a fost lansată o nouă versiune a Cinturato P7, a cărei carte de vizită a fost reducerea consumului de combustibil și a emisiilor toxice. Anul trecut, Pirelli a lansat un nou Cinturato P7, o anvelopă de vară născută din colaborarea cu principalii producători auto din lume. Datorită unui compus inovator care conține o formă de „inteligență mecanică”, ce a reușit să-și schimbe comportamentul în funcție de temperaturile de operare, au fost atinse niveluri foarte ridicate de siguranță atât pe uscat, cât și pe umed. Cinturato Winter a completat gama, fiind destinat șoferilor dinamici care parcurg mulți kilometri pe timpul iernii, fie pentru afaceri, fie pentru plăcere, și doresc cele mai bune performanțe posibile chiar și în condiții tipice de iarnă.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de Andreea Calina:

TEHNOLOGIA NĂSCUTĂ ÎN CADRUL RALIURILOR: ACUM APLICATĂ PENTRU CONFORT, DURABILITATE ȘI MOBILITATE ELECTRICĂ
Domeniile prioritare sunt educația, biodiversitatea, sănătatea și sprijinirea grupurilor vulnerabile
AUTOMOBILUL BMW X5 PLUG-IN HYBRID VA FI ECHIPAT CU ANVELOPE PIRELLI P ZERO CE CONȚIN CAUCIUC NATURAL ȘI CELOFIBRĂ CERTIFICATE
FRÂNARE EXCELENTĂ PE TEREN UMED (ÎNTREAGA GAMĂ ESTE CLASA A), REZISTENȚĂ SCĂZUTĂ LA RULARE ȘI EMISII DE ZGOMOT REDUSE
O anvelopă Pirelli Formula 1 semnată de echipa Luna Rossa scoasă la licitație în scopuri caritabile