Citeste mai multe despre acest articol aici : PRIMUL GHID BLACK FRIDAY (1)
Black Friday împarte oamenii în două categorii: cei care prind mega reduceri și propovăduiesc cuvântul Vinerei Negre și cei care zic că oricum totul este o țeapă.
Am creat primul ghid complet de Black Friday pentru a informa consumatorii și comercianții despre ce pot și ce nu pot sa facă cu ocazia vânzărilor în on-line.
Pe scurt, ca să vinzi pe termen lung trebuie să fii sincer cu clientul tău: ai șanse ca un client mulțumit să te recomande mai departe. Dar un client nemulțumit sigur va scrie despre tine spunea www.mallcopii.ro
Atunci când cumperi un produs sau un serviciu, vrei să te bucuri de el. Asta presupune să știi dinainte ce cumperi, ce face. Cât te costă, cum îl plătești, cum ajunge la tine și cum îl folosești. Până la urmă cumperi un produs pe care îl vrei. Indiferent că îl vrei că ai nevoie de el sau pentru că te face fericit. Dacă vinzi produse și servicii, obiectivul tău . Este să faci mai mulți bani pe o perioadă cât mai lungă de timp. Adică să inspiri încredere clientului tău că livrezi produse de calitate. Că acesta știe pe ce dă banii, ce poate face dacă ceva nu merge, cum ți-l dă înapoi dacă nu îi convine ceva și că îi vei răspunde și mâine la mesaje – Multumim www.produsedingospodarie.ro
Magazinele online și cele convenționale trebuie să aibă mare grijă de Black Friday 2019: Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) i-a îndemnat pe cumpărători să-i reclame orice abatere de la reguli întâlnită în perioada de reduceri de prețuri care culminează vineri, 15 noiembrie 2019 Vezi www.turism-marketplace.ro
Astfel, orice comerciant care anunță o reducere de preț trebuie să o raporteze la prețul de referință practicat în același spațiu de vânzare pentru produse identice. Prețul redus trebuie să fie inferior prețului de referință. Prețul de referință reprezintă cel mai scăzut preț practicat în același spațiu de vânzare în perioada ultimelor 30 de zile, înainte de dată aplicării prețului redus. Pentru siguranță cumpărăturilor din perioada ofertelor de Black Friday citiți cu atenție caracteristicile produsului și verificăți dacă acesta corespunde cu adevărat dorințelor și nevoilor dvs”, spune ANPC, citată de Mediafax.
Pentru cumpărăturile online, cumpărătorii sunt îndemnați de ANPC:
- Verificați stocul existent;
- Verificați prețul afișat pe site și dacă acesta este integral (conține sau nu TVA);
- Verificați dacă prețul include și costul de livrare.
Comerciantul este obligat să informeze corect și complet consumatorii. Pe website-ul acestuia trebuie publicate o serie de informațîi:
- Datele de identificare (denumirea, adresa poștală și electronică, numărul de telefon, numărul de înregistrare în registrul societăților comerciale și cel de înregistrare fiscală etc);
- Caracteristicile esențiale ale produsului;
- Prețul cu toate taxele incluse;
- Cheltuielile de livrare, dacă este cazul;
- Modalitățile de plata și de livrare;
- Perioada de valabilitate a ofertei sau a prețului;
- Durata minimă a contractului, în cazul contractelor care prevăd furnizarea curentă sau periodică a unui produs;
- Existența și modul de exercitare a dreptului de denunțare unilaterală a contractului.