Print managementul optimizeaza evenimentele de brand

In retail si FMCG, una dintre activitatile principale ale trade marketerilor si brand managerilor este organizarea evenimentelor de brand si activarilor creative atat pentru un produs, cat si pentru o intreaga categorie, indiferent daca este vorba despre banking, telecom, high tech, VR, aviatie, retail si FMCG.

Atat cele mai valoroase branduri la nivel mondial, evaluate pe baza cotei de piata, cum ar fi Google, Apple ori Amazon, cat si cele care au o valoarea mai scazuta precum BCA (banca centrala din Indonezia) sau Suzuki, aloca bugete anuale pentru organizarea diverselor evenimente de brand. Scopul acestora este de a-si construi si consolida o imagine pozitiva in diverse colturi ale lumii, de a oferi clientilor posibilitatea interactiunii directe cu brandul si de a le garanta o experienta inedita.

In ultimul timp am observat tendinta brandurilor internationale si a companiilor romanesti de a iesi din tiparele conventionale de comunicare si de promovare. De multe ori acestea aleg sa implementeze strategii creative de marketing pentru a se conecta cu un numar cat mai mare de consumatori intr-o maniera originala. Aceasta tendinta a dus la cresterea sustinuta a cererii pentru materiale tiparite pe texturi sau suprafete deosebite, pe cartoane si forme inovative, provocand constant specialistii din industria printului. 

In egala masura, evenimentele de brand si activarile se desfasoara in spatii neconventionale care le asigura participantilor o interactiune si o experienta de neuitat cu brandul. Toate acestea fac parte din eforturile companiilor de a se apropia si mai mult de consumatorul final si de a-i transforma din clienti in ambasadori de brand, explica Calin Pascu, General Manager Agentia de Print.

In acest context, intreaga activitate de print implica o coordonare perfecta intre departamentele de marketing, de achizitii si cel de vanzari. Drumul de la concept la printarea corturilor, steguletelor, posterelor, a cataloagelor speciale sau a altor materiale promotionale insemna implicarea numeroaselor resurse ale unei companii, de la cele financiare pana la cele umane. In multe situatii, externalizarea acestei activitati se traduce intr-o gestionare mai eficienta a intregului proces de print, in reducerea resurselor consumate si in accesul la tehnologii de tiparire de ultima generatie.

DATE DE CONTACT

Nume: Adriana Cocîrță
Functie: CEO & Owner Nomade Communication
Email: adriana.cocirta@nomade.ro
Cuvinte cheie: Print management, retail si FMCG, evenimente de brand

Alte Comunicate de presa de 234 :