Printul – canalul de comunicare in care consumatorii au incredere

Cel mai recent studiu de piata Nielsen arata faptul ca, pentru consumatori, canalele traditionale de comunicare raman sursa cu cel mai ridicat grad de incredere atunci cand iau decizii de cumparare. Acest lucru se poate observa cel mai bine in cadrul industriei de retail, unde 93% dintre consumatori au declarat ca, pentru a se hotări in legatura cu produsul unui brand sau al altuia, preferă discutiile directe cu o alta persoana, in detrimentul informatiilor din mediile online.

O astfel de concluzie demonstreaza faptul ca strategiile de marketing care au in vedere mijloacelor traditionale de comunicare vor reusi sa creeze o stransa legatura intre branduri si publicul-tinta. In acest sens, serviciile unui integrator de print devin un mijloc relevant de transmitere a mesajelor companiilor către audientele vizate, in contextul in care printul reprezinta un mijloc direct de interactiune cu consumatorii, oferindu-le acestora informatiile de care au nevoie pentru a se angaja intr-un proces de achizitie.

Rapiditatea cu care bunurile sunt achizitionate si consumate in industrii precum cele de FMCG si retail ii pune pe consumatori in situatia de a fi constant in cautarea informatiilor despre diferite produse sau branduri. Prin activitatea sa, un integrator de print constituie o punte intre branduri si clienti, oferindu-le companiilor mijloacele de exprimare necesare pentru a transmite mesajele si informatiile pe care acestia din urma le cauta, spune Calin Pascu, Manager General Agentia de Print.

Diferenta de perceptie a brandurilor in spatiul real in raport cu cel digital este semnificativa. Mediul digital, prin dinamismul sau, favorizeaza transmiterea informatiilor unui numar mare de persoane, dar abundenta mesajelor reduce atentia asupra lor. Mijloacele traditionale, precum printul, reusesc sa stabileasca o relatie directa mai stransa intre branduri si consumator, oferindu-le acestora o platforma de interactiune. In acest fel, printul devine un important pas in calatoria pe care consumatorul o face de la identificarea unei nevoi pana la achizitie.

Serviciile pe care Agentia de Print le pune la dispozitie au in vedere crearea unui cadru optim de comunicare intre branduri si consumatori. Pentru a lua decizii informate in raport cu brandurile, clientii au nevoie sa inteleaga avantajele serviciilor sau produselor si motivele pentru care ar trebui sa le achizitioneze. Prin intermediul materialelor de print si al unor strategii bine implementate, brandurile pot transforma nevoia de informatie a consumatorilor intr-un avantaj strategic, companiile avand oportunitatea sa isi asiste clientii in fiecare pas al procesului de cumparare, mai spune Calin Pascu, Manager General Agentia de Print.

DATE DE CONTACT

Nume: Adriana Cocîrță
Email: adriana.cocirta@nomade.ro
Cuvinte cheie: integrator de print, materiale de print, FMCG si retail, canale traditionale de comunicare, campanie de print

Alte Comunicate de presa de 234 :