Printul – prima optiune de promovare la deschiderea unui nou magazin

La nivel national se dezvolta un nou trend al magazinelor de prezentare sau de vanzare care apartin brandurilor din industria mobilei, designului interior si nu numai. Aceasta noua directie se datoreaza cererii mari venite din partea cumparatorilor, care îsi doresc case cu un design personalizat si completat de piese de mobilier făcute la comanda sau care corespund noilor curente în domeniu.

Deschiderea magazinelor ofera cumparatorilor o varietate de optiuni de cumparare, insa, in acest context, pentru producatori si distribuitori, atragerea publicului tinta poate fi o misiune mai dificila. In acest sens, brandurile investesc in activitati de promovare in online si offline menite sa contribuie la construirea unei identitati vizibile, care sa corespunda cerintelor clientilor. Aceste branduri aleg sa comunice cu publicul tinta inaintea deschiderii magazinelor, cu scopul de a penetra piata si de a stabili un dialog cu posibilii clienti.

„Tot mai multe companii lanseaza campanii de promovare inainte de a deschide oficial un magazin intr-un oras, iar unul dintre motive este dorinta de a initia o discutie cu posibilii clienti si de a-si marca prezenta in comunitate. Stim ca planurile de renovare se stabilesc pe o perioada mai lunga, iar implementarea acestora dureaza. In acest sens, producatorii deruleaza campanii de advertising prin care isi promoveaza produsele, inainte de a deschide magazinul, astfel incat sa isi mareasca sansele de a fi o optiune pentru cumparatori”, explica Calin Pascu Manager General, Agentia de Print.       

Companiile aleg canale de comunicare din online si offline pentru a asigura o diseminare uniforma la nivel national a informatiilor. Astfel, acestea aleg printul sub forma cataloagelor de prezentare, flyere, materiale autocolante, bannere, vouchere si nu numai. „Brandurile aleg sa foloseasca printul atunci cand deschid noi magazine sau showroom-uri de prezentare pentru a completa strategia din online. In egala masura, aceasta actiune este implementata cu scopul de a ajunge la prospectii la care, in mod normal, nu ar avea acces prin intermediul canalelor din online, fie pentru ca acestia ignora sau nu au încredere in aceste forme de promovare, fie pentru ca nu sunt activi pe retelele sociale, completeaza Calin Pascu Manager General, Agentia de Print.

Campaniile de print marketing sunt eficiente datorita faptului ca ajuta la construirea unei punti intre branduri si publicul tinta. In ceea ce priveste lansarea campaniei de promovare inaintea deschiderii oficiale, aceasta are succes prin faptul ca trezeste interes si mareste sansele de a-l convinge pe cumparator sa se informeze despre produse, si sa decida sa faca o achizitie din magazinul offline sau online.

DATE DE CONTACT

Nume: Adriana Cocîrță
Email: adriana.cocirta@nomade.ro
Cuvinte cheie: print management, integrator de print, magazine de prezentare, showroom-uri, campanie de print marketing

Alte Comunicate de presa de 234 :