Producatorul Joie ofera un an extra-garantie la produse

Pe piata exista numerosi producatori care pun la dispozitia parintilor produse diverse, pentru toate bugetele. De retinut este faptul ca fiecare achizitie reprezinta o investitie financiara si ca parintele trebuie sa urmareasca un raport calitate-pret in privinta produsului.

De aceea, producatorul Joie, recunoscut la nivel international pentru produsele sale, lanseaza un program de 1 an Extra-Garantie.

Grija si atentia pentru noul membru al familiei sunt regasite si in produsele comercializate de Joie pe piata. In promisiunea producatorului se regaseste accentul pe siguranta sporita, produsele fiind testate riguros si certificate conform celor importante standarde de siguranta. De pilda, scaunele auto Joie au fost supuse la peste 100 de teste de simulare a accidentelor, la o viteza de peste 50km/h.

Pentru ce tipuri de produse este valabila extra-garantia de 1 An?

Pentru scaune auto, baze, carucioare, balansoare, landouri, patuturi pliabile si scaune de masa, Joie ofera 1 an extra-garantie (pe langa cei doi standard), prin care clientii vor beneficia intotdeauna de garantia produselor achizitionate conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

Ce presupune 1 An Extra-Garantie?

Joie Baby Romania ofera o garantie extinsa de 1 an (24 luni) pentru produsele achizitionate dupa 1 iulie 2022. Prin garantia comerciala, clientul are la dispozitie servicii de reparatie gratuita din partea vanzatorului sau producatorului in baza facturii sau a bonului fiscal care atesta achizitia produsului. Garantia de conformitate este garantia oferita de vanzator, conform legislatiei in vigoare.

Pentru a beneficia de un an extra-garantie, cumparatorul trebuie sa acceseze urmatorul link si sa urmeze instructiunile din acest formular.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

DATE DE CONTACT

Website: https://www.bebebrands.ro/scaune-auto.html?manufacturer=8

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de Marin ioana:

Optical Investment Group (OIG), proprietarul brandurilor Optiblu, Optiplaza și O51, cel mai mare jucător de pe piața de optică medicală din România anunță modificări în structura de top management.
Designerul premiat Richard Quinn aduce viziunea sa iconică mărcii „TOMMY HILFIGER” într-o capsulă uimitoare inspirată de arhetipurile culturale și expresia radicală. Așteptați-vă la inteligență, model dramatic și clasice reimaginate din Ivy League.
Zilele Spitalului Clinic de Urgență Sfântul Pantelimon din București s-au desfășurat în perioada 31 august – 2 septembrie 2022 sub logoul ”De 50 de ani în slujba pacienților noștri”.
Folosit deja de consumatorii din România de peste 10 ani, brandul Vera Verde se reinventează prin produse noi și o abordare diferită
Viitorul aparține digitalului și tehnologiei, iar industria de media locală nu face deloc excepție.