Questlove a purtat Tommy Hilfiger la Gala WSJ Magazine Innovator Awards

Questlove a fost distins cu premiul Innovator Award for Comedy pentru contribuția sa esențială în cadrul trupei Saturday Night Live.

 

Questlove a purtat un sacou elegant negru, cu detalii de logo în roșu, alb și albastru, peste un pulover cu guler înalt, asortat cu pantaloni largi negri din colecția TOMMY HILFIGER Toamna 2024.

 

Questlove a asigurat coloana sonoră pentru prezentările de modă TOMMY HILFIGER în 2024, susținând o reprezentație la Grand Central Oyster Bar pentru colecția Toamna 2024 și la bordul vasului dezafectat MV John F. Kennedy – fostul ferryboat Staten Island – pentru prezentarea colecției Primăvara 2025. Muzicianul face parte din Tommy Family, un colectiv global de personalități din cultura pop care se conectează autentic cu brandul și transformă momentele în experiențe de impact – lucru care se traduce printr-o fuziune dintre muzică, divertisment și modă.

 

Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.

 

UNDE :   NEW YORK; 

CÂND:    29 OCTOMBRIE, 2024 

Styling realizat de Kate March

Credit Foto: Tommy Hilfiger

 

Despre SARKK

 

SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

 

Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor branduri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com.

Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.

 

 

Despre TOMMY HILFIGER

 

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brandul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. TOMMY HILFIGER ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.

Vanzarile globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari in 2023, iar brandul este sustinut de peste 16.000 de angajati la nivel mondial — fiind prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv in cel mai mare magazin global emblematic la tommy.com.

 

DATE DE CONTACT

Website: https://ro.tommy.com/ro/

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de Marin ioana:

Tommy Hilfiger anunță că actorul american Noah Beck, brand ambassador-ul Tommy Family, a purtat o ținută TOMMY HILFIGER la premiera filmului "Sidelined: The QB and Me" din Los Angeles, California, pe 14 noiembrie 2024.
În perioada 19 – 24 Noiembrie ParkLake Shopping Center și asociația Let’s Do It, Romania! lansează o campanie de conștientizare a consumului responsabil de apă.
Din 15 noiembrie, la Dâmbovița Mall din Târgoviște, se deschide magazinul Benvenuti, unde clienții sunt așteptați să se bucure de oferta de Black Friday la cele mai noi colecții de încălțăminte, marochinărie și accesorii.
Într-un peisaj culinar în continuă evoluție, Isabella Branișteanu se remarcă drept un strateg și arhitect de brand de excepție, coordonând proiecte de branding de produs sub semnătura unor chefi de renume în România.
Diabetul zaharat de tip 2 este cea mai comună formă de diabet, afectând milioane de oameni la nivel global.