conturi in euro

Smartree se parteneriază cu DRUID pentru implementarea de chatboți de resurse umane

Astfel, chatbotul MySmarty va oferi suport angajaților în precompletarea detaliilor necesare pentru cererile de zile de concediu sau cele administrative și generarea lor pe baza unor șabloane de documente predefinite, în urma interorgării bazei de date, contribuind la creșterea satisfacției angajaților, prin eliminarea activităților redundante și reducerea timpilor aferenți comunicării cu departamentul de resurse umane.

De asemenea, MySmarty va permite identificarea utilizatorului în funcție de rolul pe care îl are în companie; manager sau angajat, și va afișa în consecinta un meniu personalizat. Angajații vor putea vizualiza toate cererile de concediu inițializate și statusul lor, în timp ce managerii vor avea posibilitatea să acceseze și cererile angajaților alocați.

Într-o etapă următoare, Smartree va extinde parteneriatul cu DRUID, astfel încât să acopere și alte procese repetitive din zona resurselor umane. Compania va integra în sistemului său HCM, tehnologii conversaționale noi, pentru a răspunde unor solicitări suplimentare ale angajaților cu privire la procesele de integrare în companie, pregătire profesională, compensații și beneficii, dar și la eliminarea anumitor operațiuni manuale, precum introducerea sau actualizarea datelor personale.

„Parteneriatul cu DRUID, de care suntem foarte bucuroși, ne oferă ocazia să reiterăm poziția noastră pe piață: aceea de a susține departamentele de resurse umane în procesul de eficientizare și digitalizare a fluxurilor, concomitent cu îmbunătățirea experienței angajatului printr-un acces instant la informații HR din interiorul organizației. Suntem convinși că utilizarea unei suite de aplicații HCM care, on-top, să beneficieze de noile servicii de comunicare contextuală prin intermediul unui chatbot, reprezintă o prioritate pentru orice organizație modernă”, declară Alexandra Peligrad, CEO Smartree România.

 

„Văd un potențial formidabil în adăugarea expertizei Smartree, un lider de necontestat în piața serviciilor de outsourcing de administrare personal, la tehnologia conversațională DRUID. Este un mix unic, din care vor avea de câștigat atât angajații, cât și departamentele de resurse umane”, afirmă Liviu Drăgan, CEO DRUID.

 

DRUID este singura companie din România specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali inteligenţi dedicaţi proceselor complexe tip Enterprise, şi unul dintre puţinii furnizori la nivel global care acoperă toate tipurile de implementări – cloud, hybrid sau on-premises. Peste 500 de şabloane conversaţionale preconfigurate pe roluri, procese şi industrii asigură lansarea în producţie în doar câteva săptămâni.

Pentru mai multe detalii accesaţi www.druidai.com.

 

Despre Smartree:

Lider în Romania pe piața serviciilor de outsourcing de salarizare și administrare de personal, Smartree (www.smartree.com) oferă de peste 20 de ani, servicii și soluții software complete pentru managementul strategic al proceselor de resurse umane, aflate într-o continuă evoluție.

Smartree are o poziționare unică pe piața din România, fiind singurul partener local ADP, cel mai mare procesator de salarii la nivel global. Expertiza în cele mai bune practici din industrie dar și know how-ul celor peste 100 de specialiști care își desfășoară activitatea în serviciile de payroll, administrare de personal sau dezvoltare software au consolidat în permanență portofoliul de clienți Smartree, format în majoritate din importante companii multinaționale, dar și companii cu capital integral românesc.

 

Despre DRUID

DRUID (www.druidai.com) este o companie de tehnologie conversaţională AI care dezvoltă asistenţi virtuali inteligenţi pentru organizaţii de tip Enterprise. Datorită şabloanelor conversaţionale preconfigurate şi a tehnologiei proprietare NLU, Druid permite oricărei companii să proiecteze şi lanseze extrem de rapid asistenţi virtuali inteligenţi antrenaţi în conversaţii specifice pe roluri, procese, industrii. Prin integrarea cu roboţi UiPath, DRUID permite automatizarea unor procese complexe în care sistemele informatice schimbă informaţii cu utilizatori umani.

DATE DE CONTACT

Nume: Cretu Alexandra
Functie: Marketing Coordinator
Email: alexandra.cretu@smartree.com
Website: http://www.smartree.com/

Cuvinte cheie:

chatbot hr

Alte Comunicate de presa de smartreero:

Companiile care doresc sa performeze si sa nu fie afectate de evenimente imprevizibile, precum cele declansate de pandemie, vor afla ca este mai benefic sa externalizeze anumite procese si, uneori, chiar mai ieftin.
Companiile care se confrunta cu o lipsa de specialisti in ceea ce priveste procesul de salarizare, cu o gestiune defectuoasa a angajatilor, cu costuri operationale si de munca mari, pot scapa de aceste probleme daca aleg sa-si automatizeze procesele de HR.
București, 17.06.2021. DRUID, companie specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali inteligenţi pentru organizaţii de tip Enterprise, anunţă semnarea unui parteneriat tehnologic cu Smartree, lider în România pe piața serviciilor de outsourcing de salariza
Smartree, lider in Romania pe piata de externalizare a proceselor de salarizare si administrare de personal, a inregistrat anul trecut venituri in crestere.