conturi in euro

Tommy Hilfiger& SZA au fost gazdele brunch-ului New York Fashion Week organizat la MaxwellTribeca

Tommy Hilfiger a sărbătorit lansarea campaniei și colecției Toamna 2023 cu un brunch în cadrul New York Fashion Week pe 10 septembrie. Co-găzduit de Tommy Hilfiger și starul campaniei, SZA, evenimentul a avut loc la clubul privat, Maxwell Tribeca. SZA este un artist de top,  nominalizată la Academy Award®, câștigătoare a premiului GRAMMY® și a mai multor discuri de platină; artista apare în campania TOMMY HILFIGER Toamna 2023 alături de familia ei și de cei dragi.

 

Brunch-ul a fost o sărbătoare ale apartenenței și a stării de a fi împreună, temele noii campanii. Era firesc ca membrii familiei și persoanele dragi lui Tommy și SZA să se reunească în cadrul acestui eveniment alături de vedete aflate la început de drum din industrii precum modă, artă, muzică, divertisment și sport. Oaspeții s-au bucurat de un festin culinar pregătit de DeVonn Francis și au băut cocktail-uri special create pentru acest moment, în timp ce au dansat pe seturi mixate de DJ Jadab0o.

 

Printre participanții de seamă îmbrăcați în TOMMY HILFIGER se numără A Boogie Wit da Hoodie, Antonia Gentry, Aoki Lee Simmons, Babyface, Brooks Nader, Carlacia Grant, Central Cee, Chris Appleton, Coi Leray, Darren Barnet, Dascha Polanco, DDG, Deja Kelly, Doechii, Emma Brooks Mcallister, GloRilla, Grier Hammond Henchy, Halima Aden, Jalen Green, Jalen Noble, Jasmine Tookes, Jodie Woods, Jordyn Woods, Karrueche Tran, La La Anthony, Lily Chee, Lola Brooke, Lukas Gage, Madelyn Cline, Michael Rainey Jr., Ming Simmons, Noah Beck, Olivia Ponton, Quavo, Rachel Sennott, Remi Bader, SZA, Sabrina Quesada, Shenseea, Summer Walker, Tanner Reese, Tinx, Yung Miami.

 

Colecția TOMMY HILFIGER Toamna 2023 oferă o viziune modernă a stilului, inspirată de evadările în aer liber și elementele esențiale prep, Classic American Cool. Cu o perspectivă contemporană asupra stilurilor de moștenire și a siluetelor de arhivă, produse specifice brand-ului prezintă un remix jucăuș și se regăsesc în întreaga colecție, inclusiv originalul Tommy Tartan, roșu, alb și albastru, dunga recognoscibilă și monograma TH.

 

Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind  #TommyHilfiger, și @TommyHilfiger.

 

Imagini realizate de BFA / Yvonne Tnt

Tommy Hilfiger, SZA / photo by Cassidy Meyers

 

Despre SARKK

 

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com

 

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.

 

Despre Tommy Hilfiger

 

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.

 

 

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de Marin ioana:

Calvin Klein revine la New York Fashion Week cu o colecție ce face parte din ADN-ului brandului și care evidențiază minimalismul monumental
Postul intermitent, postul cu apă, dieta cu conținut scăzut de carbohidrați, dieta keto, Rina și multe altele sunt diete cunoscute sunt testate de către persoanele care se luptă cu greutatea.
Sano, brandul cunoscut pentru produsele sale de curățenie inovatoare, anunță cu entuziasm lansarea Sano JET+ Detergent Gel Universal 1L.
Viața este o călătorie continuă de învățare, transformare și evoluție, iar uneori avem nevoie de un ghid care să ne sprijine pe acest drum.