Transport gratuit de umor, în întreaga țară, în cea mai recentă campanie Altex semnată DDB România

Români fiind, suntem obișnuiți să apelăm la umor pentru a face haz de necaz sau a ieși din diverse situații. Altex, brandul de retail apropiat românului, alege din nou umorul și comicul de situație pentru a prezenta noul său serviciu și a crea o realitate diferită și binevenită.

 

Noua campanie Altex semnată DDB România pune accentul pe lejeritatea beneficiului de a avea transport gratuit, peste tot în țară, pentru produsele cumpărate online, dacă suma cheltuită este de minim 100 lei. Singurele excepții fiind produsele de peste 30 kg, anvelopele și băuturile.

 

Noile execuții ilustrează normalitatea cu care Altex a obișnuit deja, aceea de a pune la dispoziție/a integra servicii foarte utile clienților, indiferent de contextele experimentate în cei peste 30 de ani de existență ai brandului pe piață.

 

„Românul e inventiv. Nu contează ce-i scoate viața-n cale: comunism, capitalism, crize, inflații, prețuri mari, benzină scumpă – tot găsește el un drum să ocolească toate relele abătute asupra lui. Și le ocolește cu măiestria unui campion de rally-uri care-l are ca copilot pe bravul soldat Svejk. Iar în loc de praf, în urma mașinii rămân povești pline de umor, numai bune pentru a introduce noul serviciu Altex Transport Gratuit, care face parte din normalitatea Altex” a spus Ștefan Vasilachi, Director de Creație DDB România.

 

“Ne place shoppingul și ne dorim să ne bucurăm în continuare de starea pe care ne-o oferă. În pandemie și după ea, în timp de război la graniță, stăm însă sub semnul întrebării privind liniștea și valurile de scumpiri. Serviciul de livrare gratuită vine în întâmpinarea românilor, ajutându-i să se bucure în continuare de cumpărături. O grijă în minus, o bucurie în plus. Un beneficiu real pentru clienţi transmis într-un mod umoristic si creativ”, spune Carmen Căpitănescu, marketing manager Altex România.

 

Echipele care au contribuit la realizarea campaniei :

 

ALTEX: Carmen Căpitănescu – Manager Marketing; Mihaela Petrica – Marketing Campaign Manager Altex; Amalia Olaru – Marketing Campaign Manager Altex

 

ECHIPA DDB: Ștefan Vasilachi – Creative Director; Alex Tocilescu –  Group Creative Director; Mihai Calotă – Group Creative Director; Eduard Dan Tudor – Art Director; Roxana Țâmpău – Managing Director; Luciana Cucoaneș – Head of Strategy; Karina Condei – Strategic Planner; Cătălina Biro – Account Director; Bianca Greaca – Senior Account Executive.

 

Despre ALTEX România

 

Altex este lider pe piața de retail din România, cu peste 125 de magazine deschise în țară. În aproape trei decenii de la ȋnființare, Altex s-a transformat dintr-un business local de import de televizoare, ȋn liderul pieței de produse electronice, electrocasnice, IT&C și multimedia din România.

 

Încă de la ȋnceput, compania Altex și-a propus să ofere produse de calitate adecvate nevoilor consumatorilor și soluții de finanțare accesibile.

 

Serviciul de 2X diferența versus alte magazine online sau offline asigură clienților cel mai mic preț din România.

 

Altex și-a diversificat, de-a lungul timpului, și serviciile, nu doar produsele. Pentru a-și ajuta clienții să aibă acces la finanțare, Altex a înființat Credex, o companie de credite de consum, care oferă soluții optime de finanțare la dobânzi scăzute, pentru achiziția articolelor de pe website și din rețeaua națională de magazine. Din 2021, prin serviciul Altex Travel, clienții Altex au posibilitatea să ȋşi achiziționeze vacanțe direct din magazinele Altex și Media Galaxy, dar și online, pe www.altextravel.ro.

 

 

Despre DDB România

 

DDB România este agenția de creație și membră TheGroup. TheGroup este liderul industriei de comunicare din România, ce include agenții specializate în servicii de creație, media, digital, branding, relații publice, producție, marketing experiențial și evenimente speciale.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de Marin ioana:

Cum ar fi să ieși pe stradă doar în lenjerie și o pereche de încălțăminte? Provocator? Senzual? Eliberator? Natural? Poate da, poate nu. Depinde de personalitatea și stilul fiecăruia, așa e?
În această următoare extindere a spațiului „TOMMY PLAY”, un nou magazin inspirat de cultura de stradă din Bronx își deschide porțile pentru comunitatea Roblox.
Achizitionarea produselor pentru micut este unul complex si care necesita informare in prealabil.
În fiecare an, vara are un impact semnificativ asupra pielii și părului. Ritualul zilnic de îngrijire reprezintă o provocare mai ales când vine vorba de tranzițiile sezoniere. Pielea și părul reflectă modificările în armonie cu anotimpurile, așadar rutina z
În Anul Centenarului Încoronării, editura Librex continuă seria cărților Reginei Maria cu „Țara pe care o iubesc”, un roman sfâșietor, dar totodată plin de frumusețe și emoție.