Tremend este primul partener român certificat Salesforce pe segmentul B2C Commerce pentru Europa Centrală și de Est

Salesforce B2C Commerce este una dintre cele mai avansate soluții bazate pe tehnologia cloud care permite unificarea experienței clienților în toate punctele de vânzare, inclusiv web, rețele sociale, mobil și magazin. De la alegerea produsului, adăugarea lui în coș și până la finalizarea achiziției, platforma Salesforce B2C Commerce oferă o experiență de cumpărături unu-la-unu, ca urmare a integrării tehnologiilor de ultimă oră, printre care și a inteligenței predictive.

 

„Tremend este primul nostru partener 100% românesc pentru Commerce Cloud, ceea ce marchează începutul unei perioade foarte interesante pentru Salesforce în regiune. Colaborarea noastră a apărut ca urmare a experienței extinse în eCommerce a companiei Tremend, precum și a expertizei tehnice dobândite prin complexitatea proiectelor deja implementate. Aceste abilități ne vor permite să reproducem proiecte cu același nivel de calitate a livrării precum cele pe care le-am văzut deja în țări precum America, Marea Britanie și Franța”, menționează Femi Adeboye, eCommerce Strategy Consultant – Commerce Cloud Africa, The Middle East, CEE & Growth Markets, Salesforce. 

 

Prin serviciile de implementare a soluției Salesforce B2C Commerce la nivelul companiilor care dețin platforme de comerț online, echipa Tremend de experți certificați Salesforce sprijină eforturile pentru alinierea afacerilor la standarde internaționale.

 

Drept rezultat, companiile beneficiază de susținere în eficientizarea și accelerarea proceselor de vânzare, ca urmare a unificării datelor tuturor clienților acestora în platforma Salesforce. Astfel, este creată o imagine completă, de 360 de grade, asupra portofoliului de clienți, utilă echipelor de vânzări, marketing și customer service. Ca urmare a integrării tehnologiei în cloud, soluția facilitează obținerea de informații relevante din datele disponibile în cadrul companiei oriunde și oricând, făcând posibilă integrarea cu orice aplicație sau dispozitiv. 

 

“Contextul schimbărilor din acest an a accelerat procesul de digitalizare a companiilor, iar comerțul online se numără printre canalele cu cele mai mari creșteri. În condițiile acestei competiții, ca urmare a avansului tehnologic și a modificării obiceiurilor de consum, companiile din zona comerțului online și-au mutat atenția către o abordare omnichannel în interacțiunea cu clienții. În acest fel, le pot oferi o experiență de cumpărături personalizată și relevantă. Mediul de retail online va fi dominat din ce în ce mai 

mult de cei care adoptă noile sisteme software integrate și se folosesc de agilitatea și capacitatea partenerilor tehnologici pentru a fi eficienți pe toate canalele de comunicare existente. Suntem permanent 

atenți la evoluțiile pieței, drept pentru care dezvoltăm pe baza tehnologiilor emergente, cum sunt Machine Learning și AI, platforme online robuste, scalabile, adaptate nevoilor de business ale fiecărei companii”, declară Florin Ionescu, Presales Technical Architect, Tremend.

 

Tremend a devenit partener Salesforce în 2019 și a implementat suita de soluții în tipuri diferite de industrii, de la retail alimentar, la clinici de sănătate, companii din agro, energie, HR, oferindu-le, în plus, consultanță și dezvoltare personalizată de software, în funcție de nevoile fiecărei afaceri. 

 

Ca urmare a certificărilor obținute de către echipa dedicată și având la bază expertiza tehnică, Tremend susține transformarea digitală a companiilor prin serviciile de dezvoltare, implementare, personalizare, consultanță, management al datelor și integrare a mai multor aplicații din platforma Salesforce, precum Marketing Cloud, Sales Cloud, Service Cloud etc. Totodată, propune organizațiilor o abordare diferită asupra zonei de Customer Experience (CX), contribuind astfel la optimizarea proceselor din departamentele de customer support, sales și marketing, dar și la extinderea afacerilor pe noi piețe. 

 

“Echipa Tremend are deja experiență în implementarea soluțiilor Salesforce pentru unul dintre cei mai mari retaileri la nivel internațional. Datorită expertizei noastre vaste în proiectele de comerț online implementate în diferite industrii, acest parteneriat cu Salesforce pe segmentul B2C Commerce a venit în mod natural. Folosind cunoștințele tehnice pe care le-am acumulat cu privire la platformă, la tehnologiile și produsele cloud, alături de aptitudinile noastre de administrare și integrare a diferitelor soluții, susținem companiile în creșterea vânzărilor și crearea unei interacțiuni personalizate cu consumatorii, astfel încât să beneficieze de experiențe unice și memorabile pe toate canalele digitale”, precizează Ștefan Petcu,  Business Development Manager, Tremend. 

 

Salesforce este platforma software cloud numărul unu în lume de management al relației cu clienții (CRM), cu peste 150.000 de clienți – de la întreprinderi mici la companii din categoria FORTUNE 500.

Despre Tremend

Tremend are 15 ani de experiență în furnizarea de servicii de software engineering și consultanță și a implementat peste 700 de proiecte de anvergură pentru companii de top din sectoare precum telecom, finanțe, bănci, auto și servicii medicale. Compania folosește ultimele tehnologii ale momentului, de la AI și Machine Learning, la IoT și Microservicii. În 2020, Tremend a fost inclusă în clasamentul Deloitte Technology Fast 500 EMEA, pe primul loc în rândul firmelor din România, a primit distincția Impact Star Award în clasamentul Deloitte Technology Fast 50 CE pentru inovație și impactul pozitiv asupra societății și a apărut, pentru a patra oară consecutiv, în FT1000 Europe’s Fastest Growing Companies. De asemenea, în anii trecuți a intrat, de două ori, în topurile Deloitte Fast 50 Central Europe, al celor mai dinamice companii de tehnologie din regiune și de două ori INC. 5000 Europa, clasamentul companiilor cu cea mai mare creștere. 

Compania de consultanță și dezvoltare de software are două sedii în România, în București și în Brașov, și birouri în Atlanta (USA), Bruxelles (Belgia) și Londra (UK). 

Mai multe informații sunt disponibile pe www.tremend.com.

DATE DE CONTACT

Nume: Claudia Popa
Functie: Senior Marketing Specialist 
Email: claudia.popa@tremend.com
Telefon: 212237700
Website: https://www.tremend.com/

Alte Comunicate de presa de 278 :