Waterdrop România încurajează hidratarea și stilul de viață activ lansând gama SPORTS

Waterdrop lansează în România prima colecție în ediție limitată dedicată sportivilor și persoanelor pasionate de un stil de viață activ. Sticla de apă SPORTS este o alternativă sustenabilă și ergonomică, din oțel inoxidabil, cu capac adecvat pentru activitățile sportive.

Un lucru bine cunoscut este importanța sportului în viețile noastre, iar odată cu venirea primăverii, se redeschide sezonul activităților în aer liber. Unele dintre cele mai populare sunt alergatul, ciclismul, drumețiile și plimbările alerte, astfel încât chiar și persoanele mai puțin atletice pot face mișcare. În România, populația a început să adopte din ce în ce mai mult un stil de viață sănătos în special în mediul urban, după cum o arată un studiu al Institutului Național Statistică (INS), în colaborare cu Institutul Național de Sănătate Publică (INSP), realizat anul trecut, conform căruia persoanele care au făcut sport, fitness sau diverse activităţi fizice în timpul liber au dedicat zilnic acestor activităţi, în medie, 34 de minute.

„Credem că un regim de hidratare optim și exercițiile fizice sunt două componente esențiale ale unui stil de viață sănătos, și observăm că oamenii sunt tot mai interesați să adopte astfel de obiceiuri benefice pentru organism. Pentru că este important să fim alături de consumatori, încercăm în permanență să ne adaptăm nevoilor lor cotidiene. De aceea am creat noua colecție sport cu obiectivul de a încuraja oamenii să nu uite că hidratarea rămâne un pas esențial în cadrul oricărui antrenament”, a declarat Katerina Navratilova, CEO-ul companiei Waterdrop CEE.

Indiferent de modalitatea de mișcare aleasă, consumul de lichide este un pas necesar, căci în timpul antrenamentelor organismul pierde lichide și electroliți. Prin pierderea celor dintâi, sistemul cardiovascular este nevoit să depună un efort suplimentar pentru a optimiza circulația sanguină, iar dezechilibrul electroliților, precum sodiul sau potasiul, poate produce simptome precum apariția crampelor musculare, durerilor severe de cap și aritmiei.

Noua colecție Waterdrop, destinată sportivilor profesioniști sau ocazionali, este potrivită oricărui tip de activitate. Fabricată din oțel inoxidabil, argintiu sau negru, sticla este ultra ușoară, cu o greutate de 340g și o capacitate de 800 ml. Vine cu două opțiuni de capac, în funcție de tipul activității: un Capac Hiking și unul Sport. Capacul Hiking, cu închidere anti-scurgere, este creat special pentru sport, călătorii și viața de zi cu zi. Bucla practică pentru transport poate fi introdusă ușor pe acest capac, astfel încât oferă opțiunea de a atașa sticla de apă cu o carabină. Capacul Sport este conceput astfel încât să poată fi utilizat ușor în timpul activităților fizice sau antrenamentelor, fiind fabricat din silicon. Ambele capace pot fi combinate cu sticlele Waterdrop din colecțiile actuale.

În special atunci când vorbim de activități fizice în aer liber, nivelul de hidratare trebuie menținut în parametrii optimi, pentru a evita deshidratarea și a păstra o temperatură potrivită a corpului. Astfel, setul Sport conține, alături de recipientul reutilizabil, produse din gama Microdrinks energizante, SHIRO (cu floare de cireș, nalbă și ginseng) și NERO (cu guarană, nucă de cola, mure și cărbune activ). Capsulele dizolvabile în apă conțin cofeină naturală, pentru ideale pentru hidratare și un plus de vitalitate la următorul antrenament sau într-o escapadă în natură.

###

Despre Waterdrop

Waterdrop este un brand fondat în 2016 de Martin Donald Murray and Henry Murray, având misiunea să încurajeze oamenii de pretutindeni să consume mai multă apă pentru o viață mai sănătoasă, longevivă și sustenabilă. În 2022, Waterdrop a primit recunoașterea Financial Times ca fiind compania cu cea mai rapidă creștere din sectorul Food and Beverage din Europa. Prezent la nivel mondial pe 12 piețe, 11 piețe din Europa (Germania, Austria, UK, Franța, Italia, Olanda, Spania, Cehia, Slovacia, Polonia, România) și SUA, Waterdrop deservește peste 1 milion de clienți la nivel global.

Compania se angajează să manipuleze cu atenție materia primă de bază, apa, și să contribuie la protejarea mediului înconjurător. Prin soluțiile oferite, se salvează până la 98% din ambalaje și CO2, protejând resursele planetei. Waterdrop® înseamnă funcționalitate și design la cele mai înalte standarde de calitate și estetică. Datorită calității ingredientelor și designului unic al produselor, Waterdrop este mai aproape de comunitatea sa în viața de zi cu zi, contribuind în mod activ la promovarea unui stil de viață echilibrat.

Mai multe informații pe www.waterdrop.ro.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

DATE DE CONTACT

Nume: June Communications
Functie: Media Relations
Email: comunicate@junecom.ro
Telefon: +40 743037222
Website: https://waterdrop.ro/

Cuvinte cheie:

Waterdrop România, Sticlă SPORTS, sticlă oțel inoxidabil, sport, ciclism, activități în aer liber

Alte Comunicate de presa de June Communications:

În ultimii 2 ani, industria financiară globală a trebuit să se adapteze constant la ritmul rapid al digitalizării forțate determinat de pandemia COVID-19. A trebuit să depășească o mulțime de provocări: o trecere imediată la plăți fără contact, o nevoie severă
ORO, cel mai recent sortiment, conține o fuziune tropicală de mango și guava, cu adaos de cafeină naturală extrasă din planta de Guayusa.
Tarfin, liderul regional din domeniul finanțărilor în agricultură (agri-fintech) anunță intrarea pe piața din România.
Waterdrop lansează în România prima colecție în ediție limitată dedicată sportivilor și persoanelor pasionate de un stil de viață activ.
Singurul asigurator agricol specializat din România, Agra Asigurări, a anunțat   lansarea celei mai moderne polițe de asigurare dedicate fermierilor care vor să își protejeze munca împotriva secetei.