WOPA își consolidează poziția pe segmentul de Digital Advertising: Ștefania Bercu se alătură ca Head of Digital Strategy & Engagement al agenției

 Începând cu luna februarie acestui an WOPA, una dintre cele mai mari agenții independente de comunicare integrată, își consolidează divizia de comunicare digitală și o recrutează pe Ștefania Bercu la conducerea diviziei de Digital Strategy  & Engagement.

Cu o experiență de peste 8 ani în publicitate și în digital, în România și în Olanda, Ștefania a gestionat clienți locali și regionali din industrii cheie – FMCG, Banking și Tech, dar și proiecte B2B. Ștefania are un portofoliu solid de rezultate în proiecte digitale  și va conduce o echipă de 6 persoane, care se află în plin proces de dezvoltare.

Anul 2020 ne-a arătat două lucruri despre comunicare: 1) că avem nevoie cu toții (și marketerii, dar mai ales consumatorii) de mai puțin bullshit, de autenticitate și 2) că digitalul este un tool obligatoriu în strategia de comunicare. Am acceptat cu entuziasm provocarea WOPA de a prelua conducerea departamentului de Digital Strategy & Engagement, pentru că strategia agenției este tocmai #NoBullshit și exact această viziunea ne-a unit. Am găsit aici o echipă matură, care abordează conturile strategic și pune preț pe performanță, alături de care mă bucur să construiesc acest nou capitol profesional”, spune Ștefania Bercu, Head of Digital Strategy & Engagement WOPA.

 

WOPA își continuă direcția de poziționare ca agenție cu expertiză integrată, care dezvoltă campanii și proiecte 360°, capitalizând pe o experiență de 10 ani în piața de comunicare și advertising. Serviciile de comunicare integrată din zona digitală includ research, analize de date și strategie cross channel, creație adaptată pentru mediul digital, dezvoltare de platforme bazate pe AI, servicii A/V – producție de conținut video (inclusiv serii de video content), servicii de dezvoltare pentru mobile (aplicații, conținut, activări speciale), activări digitale in-store.

 

Contentul digital relevant, customizat și livrat în real time este esențial în relația brandurilor cu consumatorii lor, în contextul lumii de azi. Prin experiența pe care o aduce, Ștefania vine să dezvolte în continuare integrarea digitalului în serviciile WOPA și, mai ales, va ajuta brandurile să integreze digitalul la noii parametrii solicitați de consumatori. Anul acesta vom continua să creștem echipa și să integrăm noi capabilități digitale.”, declară Costin Buta, Managing Director WOPA.

În 2020, aproape 50% dintre proiectele WOPA au fost pe campanii integrate de digital, aproape dublu față de 2019, iar pentru clienții existenți ai agenției segmentul de digital a susținut peste 60% din eforturile de comunicare. În continuare, soluțiile de comunicare digitală integrată reprezintă o prioritate cheie pentru 2021.

Anul trecut, WOPA a transformat mindset-ul dintotdeauna al agenţiei WOPA în credo de brand: #nobullshitagency – un set de valori true, bazat pe transperență și dialog, care exprimă preocuparea agenției pentru autenticitate, relevanță și rezultate concrete, măsurabile, pentru clienții săi.

DESPRE WOPA / wopa.ro

Fondată în anul 2011 WOPA este o agenție de advertising full-service care oferă servicii de ATL, BTL, Digital, Social Media, Branding și Producție pentru clienți din industrii cheie – fmcg, beauty, white goods, food & beverages, services și pharma.

Din portofoliul agenției fac parte companii românești și internaționale precum Agricola, Stella Artois, Corona, Lidl Discount, Xiaomi, Sensiblu, Floriol, Chiesi Pharma, Avon Cosmetics, Daikin, Syngenta Agro, sau L`Oreal.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de a c:

În 2020 solicitările proactive de poziții în cadrul companiei au crescut cu 18% pe segmentul middle și seniors
Filmul regizat de Octavian Strunilă va fi lansat în curând în cinematografele din România
Soluția EAD centralizează toate datele necesare adeverințelor de pensie și transformă arhiva fizică într-una complet digitală
Digital Workplace este un serviciu smart prin care clienții își pot centraliza achiziția de echipamente, cu cea de licențe software și cea de suport IT
Digital Workplace este un serviciu smart prin care clienții își pot centraliza achiziția de echipamente, cu cea de licențe software și cea de suport IT