conturi in euro

Xiaomi implementează strategia Door2Door și extinde garanția produselor

Xiaomi ia măsuri pentru a veni în sprijinul utilizatorilor din România, în contextul epidemiei de Coronavirus.

 

Repară produsele Xiaomi de acasă

 

Xiaomi România împreună cu ESD, service acreditat Xiaomi, implementează strategia Door2Door, prin care utilizatorii își pot repara produsele printr-o procedură simplă și sigură.

 

  1. Cheamă curierul pe baza unui link de selfawb: www.esdservice.ro/cheama-un-curier.php
  2. Produsele sunt preluate de service, dezinfectate UV si cu alcool atat la venire cat si la plecare
  3. Produsele reparate sunt trimise înapoi la utilizator

 

Telefoane mobile cu garanție extinsă 3 luni

 

Xiaomi a modificat politica de servicii post-vânzare, astfel că pentru toate telefoanele Xiaomi a căror garanție legală expiră între 15 martie 2020 și 15 aprilie 2020, Xiaomi oferă o prelungire unică a perioadei de garanție de 3 luni gratuit.

 

Această garanție comercială va expira automat la 15 iulie 2020, respectiv va expira la 3 luni după expirarea perioadei de garanție legală inițială a produsului, în funcție de data achiziției.

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de a c:

În 2020 solicitările proactive de poziții în cadrul companiei au crescut cu 18% pe segmentul middle și seniors
Filmul regizat de Octavian Strunilă va fi lansat în curând în cinematografele din România
Soluția EAD centralizează toate datele necesare adeverințelor de pensie și transformă arhiva fizică într-una complet digitală
Digital Workplace este un serviciu smart prin care clienții își pot centraliza achiziția de echipamente, cu cea de licențe software și cea de suport IT
Digital Workplace este un serviciu smart prin care clienții își pot centraliza achiziția de echipamente, cu cea de licențe software și cea de suport IT