Ziua Mediului Inconjurator (5 iunie): GLAMI a lansat primul motor de cautare dedicat modei sustenabile – GLAMI.eco

Dupa cum a dezvaluit proiectul GLAMI Fashion (Re)search, sustenabilitatea este un subiect de interes pentru cumparatorii romani – aproape jumatate au declarat ca sunt interesati de moda sustenabila atunci cand fac achizitii online. Preocuparea pentru sustenabilitate in Romania urmeaza tendintele deja existente in Europa, unde apar mai multe branduri de moda care incearca sa produca articole de imbracaminte si accesorii cu grija pentru Pamant si cei din jur. Unele dintre aceste magazine online pot fi gasite pe www.glami.eco, o noua destinatie online pentru moda sustenabila.

www.glami.eco este o initiativa a motorului de cautare de moda GLAMI (platforma care s-a nascut in 2013 si a fost lansata in Romania in 2017). Este un proiect demarat de o echipa tanara si pasionata, convinsa ca moda sustenabila este calea de urmat.

Proiectul GLAMI.eco a fost lansat ca o continuare a initiativelor axate pe sustenabilitate pe care GLAMI le-a introdus pe platformele locale, printre care si www.glami.ro, care au inclus: filtre de materiale si moda sustenabila, un ghid al materialelor, o mai buna evidentiere a marcilor locale si a povestilor lor.
Ca urmare a reactiilor pozitive din partea utilizatorilor, GLAMI a decis sa creeze GLAMI.eco, dedicat exclusiv modei sustenabile. „GLAMI este o platforma care reuneste 3.000 de magazine online si peste 45 de milioane de vizitatori pe luna in 15 tari, asa ca am vazut o ocazie de a promova schimbarea mediului inconjurator intr-un mod responsabil. Avem deja peste 250 de branduri sustenabile intr-un singur loc, pe GLAMI.eco si suntem siguri ca acesta este doar inceputul”, spune Tomas Hodboď, CEO GLAMI.

Platforma www.glami.eco este un proiect independent, un motor de cautare de moda sustenabila conectat la branduri si magazinele online, dar fara niciun compromis. Pentru inregistrarea pe www.glami.eco, trebuie respectate o serie de criterii: materiale, productie, conditii de munca, transparenta a productiei si certificari (de exemplu: certificarea ecologica GOTS, de comert echitabil, BlueSign).

Moda sustenabila in Romania

Consumatorii romani sunt interesati sa cumpere articole de moda sustenabile; cu toate acestea, au nevoie de mai multe informatii despre ce inseamna sustenabilitatea si cum pot identifica brandurile sustenabile – aproape jumatate dintre cumparatorii romani nu stiu ce face un articol vestimentar sa fie sustenabil.

Jumatate dintre respondentii la studiul GLAMI Fashion (Re)search despre moda sustenabila considera ca au un comportament sustenabil deoarece cumpara produse de o calitate mai buna.

72% dintre romani acorda o atentie deosebita materialelor eco din care sunt fabricate produsele, iar 89% considera ca materialele sunt unul dintre principalii factori din sectorul modei sustenabile si ar dori sa afle mai multe despre avantajele si dezavantajele lor. Acesta este motivul pentru care GLAMI a lansat un ghid dedicat materialelor pentru utilizatori, care poate fi gasit aici: https://www.glami.ro/ghidul-materialelor/.

Un alt semn ca romanii sunt dispusi sa plateasca mai mult si sunt interesati de articole de moda sustenabila este ca sunt, de asemenea, deschisi sa plateasca mai mult pentru ambalaje biodegradabile – 34% dintre respondenti au raspuns da.

Un top 3 al celor mai populare produse sustenabile include rucsacuri si genti din poliester reciclat, genti din piele vegana si lenjerie si tricouri din bumbac organic. Unele dintre cele mai populare branduri sustenabile disponibile pe www.glami.ro sunt Patagonia, Cream, Ragwear, Armedangels, Kings of Indigo.

Regasiti aici raportul complet GLAMI despre Sustenabilitate in Romania: https://www.fashion-research.ro/sustenabilitate

E-shopping personalizat, o premiera in Romania

Lansat in 2017, GLAMI.ro ofera cumparatorilor online de moda o destinatie unica pentru shopping si posibilitatea de a accesa sute de mii de produse, dar si de a gasi rapid produsele potrivite nevoilor, gusturilor si bugetului lor.
Pe GLAMI.ro ofertele de moda sunt clasificate in mod corespunzator, astfel incat utilizatorul isi gaseste intotdeauna brandurile preferate.
Primul motor de cautare e-fashion din Romania are peste 300 de magazine partenere inregistrate pe www.glami.ro si peste 700.000 de produse de la +12.000 de marci.
La nivel mondial, platformele GLAMI sunt vizitate de peste 45 de milioane de utilizatori in fiecare luna.
In cele 15 tari in care GLAMI functioneaza, exista +7 milioane de utilizatori care urmaresc activ continutul de social media pe canalele GLAMI.

 

_ * _

Pentru alte informatii si solicitari, va rugam contactati:

Andreea Paleologu

Brand & PR Specialist

E: andreea.paleologu@glami.ro

M: +40732 710 894

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de Cristian Paleologu:

Cand elementele potrivite creeaza un sistem integrat invingator: produsele Franke castiga premiul Red Dot 2022 datorita designului inovator remarcabil.
Noul sondaj lansat de GLAMI în această primăvară aduce date relevante, colectate la începutul lunii aprilie 2021 de la vizitatorii site-ului www.glami.ro.
Designul sofisticat și performanțele tehnologice ale creațiilor Franke au fost recunoscute cu trei premii Red Dot Design 2021 în categoria Product Design.
Intrucat multi utilizatori nu mai pot lucra de la birou sau nu pot participa la evenimente sociale, cumparaturile de moda nu mai sunt prioritati.
În Iulie 2020, Franke Group a anunțat fuziunea diviziilor Faber Hoods & Cooking Systems și Franke Kitchen Systems.

Nu te mai poti loga?

In urma schimbarii platformei eComunicate.ro, conturile vechi de utilizatori nu mai sunt valabile. Va rugam creati un cont nou pentru a putea adauga comunicate de presa sau evenimente. Multumim pentru intelegere!

Stai in legatura cu noi!