În marketingul de reţea companiile te plătesc pentru reclamă doar după ce produsele lor sunt vândute.
În acest caz reclama este pusă la lucru într-un mod ingenios și bine gândit, oferind rezultate profitabile pentru toţi participanţii la afacere. Deoarece companiile nu mai cheltuie sume mari pe campanii publicitare tradiţionale cum ar fi în presă, la radio sau TV, acestea preferă să plătească proprii colaboratori distribuitori independenţi. Este un sistem care pune în prim plan omul și echipa.
Distribuitorii provin din toate mediile sociale. Aceștia realizează venituri din afacerea de marketing în reţea (Multilevel marketing sau MLM) şi ceea ce este interesant în acest tip de afacere este că activitatea poate fi desfășurată la domiciliu. Iată câteva sfaturi pentru a reuși în marketing-ul de rețea:
Alegeţi cea mai potrivită firmă. Există un număr imens de firme care funcționează după modelul marketing de rețea. Acordaţi-vă timp pentru a le compara, pentru a vă informa asupra acestora, pentru a alege cea mai potrivită firmă cu care să lucraţi.
Alegeţi bine produsul. Va trebui să vindeţi un produs, sau mai multe produse, așa că asiguraţi-vă că sunteţi într-adevar entuziast cu privire la aceste produse, în caz contrar, nu veţi reuşi să convingeţi alte persoane să le cumpere. Entuziasmul poate fi dat nu doar de respectivele produse, ci şi de veniturile pe care le puteţi obţine.
Găsiţi un forum de discuţii pentru a face schimb de idei. Schimbaţi idei cu alte persoane pe forumuri specifice pentru fiecare companie de marketing de reţea.
Obţineţi cărţi şi cursuri care tratează marketingul de reţea. Căutaţi în librării, biblioteci, anticariate sau pe internet cărţi care tratează vânzările, marketingul de reţea şi munca în echipă.
Abonaţi-vă la mai multe newslettere. Există mai multe newslettere în limba engleză la care puteţi avea abonament gratuit şi care vă pot furniza o mulţime de sfaturi pentru a reuşi în marketingul de reţea.
Comandaţi un kit de start-up. Nu este nevoie să cumpăraţi toate produsele din prima lună, însă mai multe firme de marketing de reţea au un kit de start-up deja creat pentru noii distribuitori, iar acest kit de cele mai multe ori este complet. Comandându-l, puteţi testa chiar dumneavoastră produsele înainte de a le vinde, ceea ce vă va creşte şansele de reuşită.